אום אל פאחם קיבלה את הבמה, מכבי חיפה הורידה אותה ממנה מהר מאוד

באום אל פאחם יש אווירה אחרת בכל מה שקשור לכדורגל. הגעה לאצטדיון “השלום”, שממש בצמוד אליו תחנת משטרה ענקית, כבר מעורר מחשבות למה השניים קרובים כל כך. העיר ששומעים עליה בעיקר בחדשות ולא תמיד בצד החיובי, הראתה שבכדורגל אפשר גם אחרת.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לא מגיע לכל משחקי החוץ של הקבוצה, אבל הפעם הוא הגיע כדי לקבל את תואר “יקיר החברה הערבית” שהוענק לו על ידי יו”ר הקבוצה מהמגזר, אחמד אבו אלעם. כמה דקות לאחר מכן, דגל פלשתין הונף ביציע של המארחת, אולי כדי לנצל את הגעת האלופה להעביר מסר אחר.

יעקב שחר מקבל כבוד, צילום: מאור אלקסלסי

קשה לנתק את הנפת הדגל מהמלחמה בעזה, יש לא מעט אוהדים שהרגישו לא נוח ביציע אוהדי מכבי חיפה, בעיקר כי הפוליטיקה, שמהולה בלחימה קשה ואסון ה-7.10, עדיין כאן, פתוחים ומדממים. אבל בסוף מכבי חיפה הגיעה לאום אל פאחם כדי לשחק כדורגל והיא עלתה לרבע גמר גביע המדינה די בקלות.

מסאי דגו הצליח להעניק מנוחה לתשעה מתוך עשרת שחקני ההרכב שלו מה-0:5 על מ.ס. אשדוד ועדיין לחזור מאום אל פאחם בתוצאה על שם האצטדיון, בשלום, עם 0:2 ללא מאמץ מיותר.

מכבי חיפה חוגגת, צילום: מאור אלקסלסי

דגו סימן “וי” על מנוחה, היעדר פציעות וגם על הכרטיס לרבע הגמר. סוף פודגוראנו כבש ראשון (43) ופרנצדי פיירו המחליף, האיש החם בתקופה הזו אחרי הרביעייה באשדוד, סגר את סיפור המשחק בדקה ה-84.

מנגד, הפועל אום אל פאחם קיבלה את הבמה שלה, אבל בעבר, היו לה יותר שחקנים מקומיים, כאלה שגביע המדינה היה בדיוק המקום להילחם עבור המקום בו גדלו. הפעם הייתה לה במה, אך מכבי חיפה הורידה אותה ממנה מהר מאוד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אווירה אחרת. אוהדי הפועל אום אל פאחם, צילום: מאור אלקסלסי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *