אחרי שנה וחצי: אור שפיץ ובן זוגה עומרי נפרדו

אחרי שנה וחצי של זוגיות, הקונדיטורית אור שפיץ ובן זוגה עומרי גלילי נפרדו.

על מקורבים לשניים, הם חוו לאחרונה משבר – והחליטו לסיים את הקשר ביניהם. כעת, דירתם המשותפת ברחוב בזל בתל אביב מוצעת להשכרה.

כוכבת “האח הגדול” והקונדיטורית המפורסמת בת ה-26 וגלילי, איש עסקים ומייסד חברה שמתעסקת בהשקעות נדל”ן, הכירו דרך חברים משותפים.

שפיץ וגלילי בזמנים טובים יותר, צילום: ללא קרדיט

לאחר היוודע דבר הפרידה, שפיץ פרסמה סרטון ל-457 אלף עוקביה באינסטגרם, שככל הנראה תהו לפשר היעלמותה מהרשתות החברתית. בימים האחרונים. בסרטון נראית כוכבת הרשת דומעת במגוון סיטואציות לצד חברותיה הטובות, שמנסות לעודד אותה.

אור שפיץ (ארכיון), צילום: רשת 13

בטקסט שצירפה לסרטון, היא כתבה: “אתן יודעות שאני תמיד מרגישה בנוח לשתף לטוב ולרע, אבל כשזה מגיע ללב – זה לוקח קצת זמן וזה קצת יותר קשה. עברתי שבועיים לא פשוטים ואני יודעת ששמתן לב. אני ועומרי נפרדנו, ופרידות זה אף פעם לא דבר נעים”.

היא הוסיפה: “בתקופה הזו, כשהמדינה שלנו כולה רועדת, השתדלתי לקחת בפרופורציות ולהבין שלצערנו יש גרוע מזה והעיקר הבריאות. אני מאחלת מהלב לכל מי שחווה פרידה דווקא בתקופה הזו, שהבדידות יכולה להיות הדבר הכי גרוע בעולם וכשאנחנו מרגישות חוסר יציבות להסתכל לשמיים ולהגיד תודה על מה שיש ולהאמין מהלב שמה שצריך לקרות קורה. תודה על החיבוק החם, אוהבת אתכן”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *