“אין לנו ארץ אחרת”: צפו בנאום הפטריוטי של גיא ששון בגמר הגרנד סלאם

הטניסאי הפראלימפי של ישראל, גיא ששון, רשם היום (שבת) הישג מדהים כאשר סיים כסגן אלוף אוסטרליה הפתוחה בטניס כיסאות גלגלים. ששון בן ה-44, המדורג רביעי בטורניר, נכנע בקרב על התואר הגרנד סלאם שרודר ההולנדי המדורג שני בעולם – 6:3, 6:3, במשחק שנמשך שעה ו-35 דקות. 

ששון שנפצע קשה ב-2015 בצרפת בתאונת סנובורד וספג פגיעה בעמוד השדרה, זכה לעידוד מסיבי מעשרות יהודים וישראלים: “אני רוצה להודות לכל האוהדים שבאו לכאן ועודדו אותי, זה לא דבר שרואים בכל יום – עשיתי כמיטב יכולתי”.

הטניסאי הכריז: “עשיתי הכי טוב שיכולתי, מקווה שבפעם הבאה אני אהיה בצד המנצח. אני רוצה להקדיש את הניצחון לישראל”, ואז אמר בעברית: “אין לנו ארץ אחרת, עם ישראל חי”.

 

 

הקהל הישראלי באוסטרליה, צילום: AP

ששון עבר רק לפני כשנה לקטגוריית הקוואד מקטגוריית האופן (הקוואד היא קטגוריית המוגבלות הקשה יותר) והתבסס די מהר בפסגה. במהלך השבוע, הוא הדיח גם המדורג מספר , נילס וינק ההולנדי, שניצח אותו בכל חמשת המפגשים בניהם עד כה (כולל בגמר אליפות העולם לקבוצות). 

הישראלי הבטיח לעצמו לפחות 500 נקודות דירוג והעפלה מהמקום הרביעי בעולם למקום השלישי, כשהוא מקווה להמשיך ביכולת הנהדרת ולהיכנס גם למשחקים הפראלימפיים בפריז. 

גיא ששון. הישג גדול, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *