אירוויזיון 2024: לורין תופיע בגמר האירוויזיון – אירוויזיון 2024

לורין (Loreen), זוכת אירוויזיון 2023 ו-2012 תופיע בגמר הגדול של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-11 במאי במאלמו, שוודיה. כל הפרטים בכתבה.

לורין (Loreen), זוכת אירוויזיון 2023 שהביאה את האירוויזיון בחזרה לשוודיה, ומי שהפכה לאישה הראשונה שזוכה פעמיים בתחרות, תופיע כאורחת במהלך הגמר הגדול של אירוויזיון 2024. כך אישרה אמש רשת הטלוויזיה השוודית, SVT.

מדובר במהלך מוכר מאוד בשנים האחרונות, בו מביאים זמרי אירוויזיון וזוכי עבר להופיע במהלך מופעי הביניים של התחרות. גם בשנה שעברה, בתחרות שנערכה בליברפול, הופיעו לא פחות משישה נציגי עבר עם גרסאות כיסוי לשירים מפורסמים ומוכרים מבריטניה, העיר המארחת.

לעדכונים שוטפים במהלך החזרות ותקופת האירוויזיון:
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק

לורין משתפת: “אני נרגשת להופיע בגמר האירוויזיון השנה במאלמו. זה יהיה אירוע מרגש. זה גורם לי להרגיש נצחית ומרגש אותי באמת כל פעם מחדש. ההופעה הזו מוקדשת לכם, לקהילה ולמעריצים שאני כל כך אוהבת. תראו זאת כמתנה הלבבית שלי אליכם”. נזכיר לקוראינו שאחרי ניצחונה הקודם של לורין באירוויזיון 2012, מאלמו נבחרה כמארחת של אירוויזיון 2013, כך שמבחינת לורין מדובר בסגירת מעגל.

כרגע לא ידוע על הופעות נוספות אשר אמורות להיות בגמר הגדול. עפ”י השמועות, לורין צפויה להופיע בגמר עם שיר חדש  אותו תוציא ב-10 במאי, יום שישי הקרוב. טרם פורסם האם תבצע את שירה הזוכה מאירוויזיון 2023 – “Tattoo”, אך ניתן להסיק שכן, כמיטב המסורת.

לורין – מי את?

לורין, או בשמה המלא לורין זינב נורה טלחאווי (Lorine Zineb Nora Talhaoui), היא זמרת שוודית ממוצא מרוקאי, בת 39. לורין פרצה לתודעה ב-2004 לאחר השתתפותה בתוכנית הריאליטי “Idol” השוודית, שם סיימה במקום הרביעי. ב-2005 היא שיחררה סינגל ראשון בשם “The Snake“, אך לאחר מכן ההתעניינות בה פחתה והיא פעלה כמפיקה ובימאית בתוכניות ריאליטי שונות בשוודיה.

ב-2011 חזרה לורין לתודעה, לאחר שהתמודדה לראשונה במלודיפסטיבלן, קדם האירוויזיון השוודי, עם השיר “My Heart Is Refusing Me“. השיר העפיל לשלב גלגל ההצלה אך לא עלה לגמר. ב-2012, שנה לאחר מכן, חזרה לורין למלודיפסטיבלן עם השיר “Euphoria” וזכתה במקום הראשון בקדם. השיר זכה באירוויזיון שנערך באותה שנה באזרבייג’אן והביא לשוודיה זכייה חמישית בתחרות, וזאת לאחר שהיה פייבוריט גדול לזכייה. שירה נחשב עד היום לאחד משירי האירוויזיון האהובים והמצליחים ביותר, והעניק לשוודיה שתי זכיות בפרסים ע”ש מרסל בזנסון – “הפרס האומנותי” עבור ביצוע שירה באירוויזיון, לאחר שנבחרה ברוב קולות ע”י השופטים מהמדינות המשתתפות בתחרות, ו”פרס המלחין” שניתן למחברי השיר.

ב-2017 חזרה לורין למלודיפסטיבלן בפעם השלישית עם השיר “Statements“, איתו העפילה לשלב גלגל ההצלה, אך הודחה מהתחרות למרות שהייתה פייבוריטית לזכייה. השנה חזרה לקדם בפעם הרביעית וכאמור זכתה במקום הראשון.

ב-2023 זכתה במלודיפסטיבלן במקום הראשון עם השיר “Tattoo“, ולאחר מכן כבשה שוב את המקום הראשון גם באירוויזיון. היא שברה שני שיאים בזכייתה האחרונה. היא למעשה האדם השני (והאישה הראשונה) שזוכה באירוויזיון פעמיים, ובזכייתה השוותה את כמות הזכיות של שוודיה בתחרות לזו של אירלנד – 7 זכיות (וכעת שתיהן נחשבות למדינות שזכו הכי הרבה פעמים בתחרות).

מקור: eurovisionfun.

אירוויזיון 2024: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך במאלמו שבשוודיה, לאחר זכייתה של שוודיה באירוויזיון 2023 עם הזמרת לורין ושירה “Tatto”. זאת תהיה הפעם השביעית שבה תארח שוודיה את התחרות. 

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *