איש עסקים: קיליאן אמבפה צפוי לוותר על עשרות מיליונים כדי להצטרף לריאל מדריד, אבל העסקה רחוקה מלהיסגר

השמחה הגדולה בריאל מדריד מההודעה האחרונה של קיליאן אמבפה, לפיה הוא יעזוב בקיץ הקרוב את פריז סן ז’רמן, עלולה להיות מוקדמת מדי. שני הצדדים יודעים שעד החתימה על החוזה ביניהם, מחכה משא ומתן ארוך ומתיש, כשעל השולחן מונחים עשרות מיליונים שיכולים לעשות את ההבדל.

פבריציו רומאנו מדווח על עתידו של קיליאן אמבפה | רשת X

לאמבפה כבר ברור, כדי להפוך לשחקן של מוליכת הלה ליגה, הוא יהיה חייב לוותר על סכומי עתק, כיוון שהספרדים אינם באר ללא תחתית של כסף כמו הבעלים הקטארים של אלופת צרפת, שם הוא מקבל העונה שכר שנתי של 72 מיליון אירו.

על פי הדיווחים, נקודת הפתיחה המינימלית שאמבפה וסוכניו, ביניהם אמו, דורשים מריאל היא שכר שנתי של 50 מיליון אירו. במדריד ייתקשו לבלוע את הסכום הזה ושואפים לקצץ אותו עד לסביבות ה-35 מיליון אירו בשנה. משימה לא פשוטה, שאינה כוללת את הבונוסים שידרשו לשלם אם הצרפתי יזכה איתם בתארים, גם אישיים, דוגמת נעל הזהב.

בשל היותו שחקן חופשי, עולה גם סוגיית בונוס החתימה על החוזה שיקבל אמבפה. כדי שיחדש את חוזהו, פ.ס.ז’ שילמה לו סכום מטורף של 180 מיליון אירו, שחולק לשלושה תשלומים. הוא אינו מצפה לסכום דומה מריאל, אבל אמבפה הוא לא רק כדורגלן מעולה אלא גם איש עסקים קשוח.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם אם ריאל תצליח להגיע עם אמבפה להסכמה על חוזה “צנוע”, הוא יהפוך למשתכר הגבוה ביותר בחדר ההלבשה בברנבאו, ויאפיל על ג’וד בלינגהאם שמרוויח כעת, כולל בונוסים, 25 מיליון אירו בשנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *