אלברט אסקולה: “לא אחגוג עם אסי את יום האהבה”

עשר תמונות פוטוגניות במיוחד, כשאחת מהן לקוחה מתוך רגע השיא בחיי הזוגיות שלו ביום נישואיו, שיבץ אלברט אסקולה, בן זוגו של אסי עזר, בפוסט שכתב אמש (שלישי) לעוקביו באינסטגרם. הסיבה לטקסט המרגש הייתה רצונו של אסקולה לעדכן וליידע את הגולשים כי אין בכוונתו לחגוג ולציין השנה את חג האהבה.

אסי עזר ועמוס תמם מתנשקים. מתוך הסדרה “מתוקים” באדיבות הוט (ארכיון)

“מחר יום האהבה הבינלאומי, ואנחנו פה בישראל לא בזמן של לחגוג”, כתב אסקולה בפתח דבריו. “אז אסי ואני לא נצא לחגוג מחר”, עדכן. “אבל אני כן אחזיק לו את היד ואגיד לו שאני אוהב אותו ושאני שמח שהוא שלי ואני שלו. אם לא נאחז בטוב, גם בתקופה קשה כמו עכשיו, מה עוד נשאר לנו?”, תהה רגע לפני ששלח את הגולשים הנחשפים לתכניו להרעיף ולהביע גם הם אהבה כלפי היקרים להם. “תגידו לאהובים שלכם שאתם אוהבים אותם, דווקא עכשיו. הם צריכים לשמוע את זה יותר מתמיד”, חתם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Albert Escola‎‏ (@‏‎albertescola‎‏)‎‏

רק בשבוע שעבר שיתף אסקולה במשבר זוגי שעבר עם עזר. “עשר שנים בדיוק אחרי שהכרתי את אסי, נכנסה לחיינו אלכס והלב שלי גדל והתרחב הרבה מעבר למה שחשבתי שאפשרי. יחד אנחנו יוצאים לאינספור הרפתקאות, מנווטים בין פסגות למורדות. גם ברגעים קשים, תמיד מחזיקה אותנו האמונה שהכל שווה את זה. ולא חסרים רגעים קשים. אחרי הלידה של אלכס לקח לנו זמן להבין מי עושה מה, איך מכבדים את השונות שלנו כשני אבות, מי קם בלילה, מי מאכיל. היה קשה, אבל אנחנו פה, חזקים יותר, הורים טובים יותר”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *