אתלטיקו מדריד מול קאדיס, ג’ירונה נגד אוסאסונה


המחזור ה-28 בליגה הספרדית ייצא לדרך כבר הערב (שישי) כשברצלונה תארח את מאיורקה ותקווה לעלות לפחות זמנית למקום השני בטבלה, אך בשבת, אתלטיקו מדריד תתארח אצל קאדיס וג’ירונה תרצה לא לתת לריאל מדריד ובארסה לברוח לה בצמרת במשחק ביתי מול אוסאסונה.

קאדיס – אתלטיקו מדריד (שבת, 17:15)

אחרי רצף משחקים רע וההדחה מגביע המלך עם הופעה רעה במיוחד אצל אתלטיק בילבאו, הקולצ’ונרוס שבו לליגה ועצרו 3 משחקים רצופים ללא ניצחון עם 1:2 על בטיס ששם אותם במקום הרביעי בטבלה. על לא רק להישאר שם, אלא לטפס מעלה, אתלטיקו תצטרף לנצח את קבוצת התחתית מהמקום ה-18 שניצחה רק פעמיים העונה, אך לא הפסידה בשני המחזורים האחרונים. אנטואן גרימן עדיין לא יעמוד לרשותו של צ’ולו סימאונה שצפוי להמשיך עם אלברו מוראטה ואנחל קוראה בחלק הקדמי.

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה
שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה | אימג’בנק GettyImages, Angel Martinez

ג’ירונה – אוסאסונה (22:00)

הפתיחה המסחררת של הפתעת העונה בספרד נעצרה, וכעת היא גם תוכל לאבד רשמית את המקום השני בטבלה. עם ניצחון בודד ב-5 המחזורים האחרונים ו-3 הפסדים ב-4 המחזורים האחרונים, ג’ירונה תקווה לצאת לדרך חדשה ולשמור על הסגנות, לפחות לעת עתה, מול אוסאסונה שנכנסה סוף סוף לכושר. לאורחת שלושה ניצחונות ב-4 המחזורים האחרונים, ובביקור שלה אצל קבוצת הצמרת היא תקווה להשיג 3 נקודות, דבר שלא קרה מאז שהשתיים היו בליגת המשנה בספרד ב-2016.

שאר המשחקים:

ולנסיה – חטאפה (15:00)
גרנאדה – ריאל סוסיאדד (19:30)

שאר משחקי המחזור ה-28 בספרד:

אלאבס – ראיו וייקאנו
לאס פלמאס – אתלטיק בילבאו
ריאל מדריד – סלטה ויגו
בטיס – ויאריאל
אלמריה – סביליה

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *