בדרך לארץ: יונס מלדה מתקרב למכבי ת”א – זה שוויו כיום


ליגיונר נוסף בדרך חזרה לארץ? מכבי תל אביב מעוניינת ביונס מלדה, שמשחק במכלן הבלגית, והחלה במו”מ עם הקבוצה. מלדה בן ה-24 משחק בחוד, אך יכול גם לתפקד בשני האגפים, כשאם יחתום לבסוף בקריית שלום הוא יהיה לרכש השני שהחתימו הצהובים בחלון ההעברות של ינואר.


מלדה גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, ואחרי 3 שנים ו-77 הופעות בקבוצה הבוגרת, עבר החלוץ לגנט מהליגה הבלגית עבור 1.5 מיליון אירו. לאחר עונה פחות מוצלחת במדים הכחולים חתם מלדה במכלן כשחקן חופשי, כשהעונה רשם 3 בישולים ב-377 דקות שהתפרשו לאורך 14 הופעות, עם נטייה לעלות מהספסל, כשמכלן נמצאת במקום השמיני בליגה הבכירה בבלגיה.


מלדה במדי מכלן (מכלן טוויטר)

כותרת ראשית

– כל הכותרות


Biz TV


מלדה לא נחשב לסקורר מדופלם; בכל הקריירה כבש החלוץ 15 שערים בלבד, אך הוא יכול להוסיף עומק לאגף הקדמי של הצהובים ולהתחרות עם ערן זהבי ודור תורג’מן על המקום בהרכב.


מחירו של השחקן יעמוד על 325 אלף אירו בלבד; לשם השוואה, בקיץ קנתה מכבי תל אביב את אושר דוידה, ליגיונר נוסף ששיחק בבלגיה, עבור 800 אלף אירו. שוויו של מלדה עומד כיום על חצי מיליון אירו.


באשר לעדן קארצב, הצהובים ינסו להגיע עם איסטנבול בשקשהיר ממנה מושאל הקשר למתווה רכישה זול מסעי השחרור של השחקן, שעומד על 2.2 מיליון אירו. קארצב רשם עד כה 2 הופעות במכבי, כשסייע לקבוצה לזכות בגביע הטוטו (ואף תרם פנדל מוצלח), והעפיל איתה לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שפתח בהרכב.

תגובות לכתבה(1):


תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.

לתגובה חדשה


תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.

חזור לתגובה


  • 1.



    רכש שלישי


    קובי

    30/01/2024
    15:18


    הגב לתגובה זו


    0

    0

    בלטקסה, קארצ’ב ואם יחתום, יהיה השלישי.
    לא השני כפי שמצוין בכתבה.


    סגור

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *