בונזי קולסון נדחף ע”י אוהד הפועל חולון, מכבי תל אביב ניצחה 86:88

בעקבות הימים הקשים שעברו על המדינה מאז ה-7 באוקטובר, קיווינו לראות מציאות אחרת במגרשי הספורט. הערב בהיכל הטוטו בחולון תקוות אלה נופצו פעם נוספת במשחק בו מכבי תל אביב ניצחה 84:86 את הפועל חולון. לצערנו, האירוע שהמרכזי שיזכרו מהמשחק הוא אוהד הפועל חולון שפעל באלימות כנגד שחקן, באירוע שלא גרם להפסקת המשחק.

בסיום הרבע השני, כשעל לוח התוצאות 42:43 לזכות הקבוצה המארחת, ניסה פורוורד מכבי תל אביב בונזי קולסון להשיג כדור אבוד שיצא אל מחוץ לתחומי המגרש. אוהד הפועל חולון שישב ביציע בסמוך דחף את השחקן ופגע בראשו. בתגובה הרים קולסון כיסא לעברו האוהד והמאבטחים הפרידו בין הצדדים. השופטים ניגשו לבדוק את האירוע והחליטו לא לשרוק לעבירה טכנית. איתן לנציאנו, יושב ראש הפועל חולון הגיב: “מכבי תל אביב קיבלה פרס כשהשופטים לא הרחיקו את קולסון”.

בנוסף, במכבי תל אביב טוענים כי מספר אוהדי חולון היושבים מאחורי ספסל הקבוצה האורחת ירקו לעברו של לורנזו בראון.

על הפרקט, בסיומו של משחק צמוד ומותח, יצאו חניכיו של עודד קטש עם ניצחון חוץ חשוב ושבו למסלול הניצחונות לאחר ההפסד המאכזב בבאסקוניה לפני יומיים. בונזי קולסון הוביל את רשימת קלעי הצהובים עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים. ג’סטין סמית בלט בשורות החולונים עם 18 נקודות ו-8/8 מקו העונשין.

מכבי ת”א, שבו למסלול הניצחונות, צילום: עודד קרני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *