ביברס נאתכו סירב להתנצלות על ההתבטאות נגד ישראל, השחקנים יעמדו לדין?

סרביה עדיין סוערת בעקבות התקרית אליה נקלע ביברס נאתכו. כזכור, במהלך משחקה של פרטיזן בלגרד אמש (חמישי) מול וויבודינה, שחקן היריבה סעיד קוראץ’ האשים את נאתכו בכך שהוא “תומך בישראל שרוצחת פלשתינים”. הישראלי ניגש מיד אל השופט ודרש ממנו להרחיק את קוראץ’, אחרת הוא בעצמו יירד מהמגרש. דבריו של נאתכו (“תוציא אותו או שאני אהרוג אותו”) נשמעו במהלך השידור.

השופט, יש לציין, הצליח להשתלט על המאורע די מהר. הוא ביקש מקוראץ’ להתנצל על מנת להרגיע את הרוחות, השחקן ניסה לעשות זאת וניגש לעבר נאתכו, אך קפטן נבחרת ישראל לשעבר נופף בידו בביטול ולא קיבל את ההתנצלות. מאמן פרטיזן אלברט נאג’, בבכורה שלו על הקווים, הרגיע במעט את נאתכו כדי לאפשר את חידוש המשחק.

ביברס נאתכו במדי פרטיזן בלגרד, צילום: AP

בסיום האירוע השופט החליט שלא לשלוף אפילו כרטיס צהוב לאף אחד מן המעורבים. עם זאת, עדיין לא ידוע האם ההתאחדות הסרבית תפעל בנידון על מנת להשית עונשים – לקוראץ’ על התנהגותו הבלתי הולמת ולנאתכו על האיומים שהשמיע.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המשחק, שכאמור היה הראשון של המאמן החדש נאג’ בתפקיד, הסתיים בהפסד 3:2 משער ניצחון בתוספת הזמן. עבור פרטיזן היה זה הפסד חמישי ברציפות, מה שאפשר לכוכב האדום בלגרד להבטיח זכייה באליפות עם ניצחון מיד לאחר מכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *