בלייב בטיקטוק: אליקו ובת זוגו הביאו לעולם בן בכור

ברכות: בשעה טובה אליקו כהן ובת זוגו לירז ארז, הצעירה ממנו ב-28 שנים, הביאו לעולם את בנם הבכור.

הבוקר (שלישי) ובדיוק כפי שהבטיח עלה השדרן ללייב בחשבון הטיקטוק שלו מבית החולים וולפסון והעביר את שלבי הלידה לעוקבים שלו. מי שצפה יכל היה לחזות ברגעי ההתרגשות של בני הזוג ואף לשמוע את הבכי הראשון של התינוק.  

“רוצה לגעת בראש?”, שאלה המיילדת. “אני רוצה לגעת!”, השיב אליקו. “אני עכשיו נוגע בראש”, התלהב. “רואים את הראש! פשוט אנחנו רואים את הראש יוצא, יואו! יואו, לירז, את לא מבינה מה רואים, את הראש שלו! אני מלטף לו את הראש”, אמר בדמעות. “הבלורית בחוץ!”, הכריזה המיילדת. כמה רגעים נוספים מאוחר יותר נולד בנם הראשון המשותף. כשברקע קול בכיו של הפעוט הרך הודיע אליקו כי הוא סוגר את הלייב ויעדכן עוד בהמשך.

אליקו מגיב ללידת בנו צילום: מתוך טיקטוק

מוקדם יותר הוא ניתקל בקשיים טכניים אך הסביר לצופים אחר ההתקדמות. “אז אנחנו אחרי אפידורל. “‘אנחנו’, לירז. אני רק תומך וכל הצוות המדהים של וולפסון”, הוסיף. “מתכוננים ללידה, זה תוך כמה שעות הדבר הזה, בלי נדר ובעזרת השם תוך כמה שעות. אז תהיו איתנו, הבטחנו לכם לשתף אתכם בכל הרגעים היפים בסופו של יום. וגם הכואבים וגם המלחיצים והכל ביחד. אז בוקר טוב, בוקר של יום שלישי”, בירך.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Elikofficial (@eliko_91fm)

הצוות הרפואי שנכח בזמן התיעוד ביקש גם הוא לברך. “שיהיה בהצלחה ללירז ולאליקו, שתהיה להם לידה קלה, ילד בריא וידיים מלאות”. לאחר מכן פנה אליקו לארוסתו. “מאמי שלי, איך היה האפידורל?”, שאל. “מעניין” השיבה לירז בחיוך. “קשה, קשה”, הגיב לדבריה. “לא קשה!” תיקן אותו הצוות הרפואי. “היה מצוין, את גיבורה!” קבעו.  

את הסרטון חתמו אליקו ולירז במספר נשיקות רומנטיות. “אני אוהב אותך המון”, אמר לאשתו לעתיד. “אני אוהבת אותך” השיבה לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *