בצרות צרורות: הפועל ת”א נכנעה 4:2 למכבי פ”ת

הפועל תל אביב בסכנת ירידה ממשית ועשויים לרדת מתחת לקו האדום, אחרי שהערב (שבת) ספגה הפסד נוסף ומאכזב, כשיוסי אבוקסיס עדיין ללא ניצחון מאז מונה למאמן, הפעם 4:2 למכבי פתח תקווה באצטדיון שלמה ביטוח במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון.

איזה משחק נהדר היה לנו, אפשר להגיד בין הטובים שראינו בתקופה האחרונה, לפחות בפלייאוף התחתון, בין שתי קבוצות שנמצאות במקומות אחרים לגמרי. מה לא היה לנו? יצירת מצבים, גולים, שער בכורה, דרמות, התגרויות, כרטיסים אדומים ואפילו אקס שחוגג ובענק.

אחרי שהאדומים כבשו לראשונה בעידן אבוקסיס במשחק הקודם, הפעם הם כבר כבשו שני שערים, אך זה היה מאוחר מידי עבורם, כי הם לא הצליחו לחזור מהפיגור המשולש אליו נקלעו, כשבזמן המשחק קיבלו בוז מהקהל שלהם שלא נכנס במחצית השנייה, אולי בעקבות מחאה.

המשחק נפתח והראשון לחגוג היה אקס הפועל ת”א, אלון אזוגי, ששחרר בעיטה מפתיעה ונהדרת היישר לפינה השמאלית של אמיליוס זובאס, חגג בענק מול קבוצתו הקודמת והעלה ליתרון ראשון את המלאבסים בדקה ה-15. 11 דקות מאוחר יותר, עוד שער ענק, הפעם ניב יהושע, הכוכב העולה של המלאבסים שהוציא בעיטה עוצמתית מהרגל ומצא את החיבורים.

הקצב מעט נרגע, אבוקסיס הוציא את דן איינבינדר וקיווה שזה יעזור לו, אך האדומים לא היו נראו טוב, מאור לוי ניצל זאת בדקה ה-56 בהתקפת מעבר ועשה את השלישי. כולם חשבו שהמלאבסים בדרך לניצחון קליל ויכולים להתחיל לחגוג, אך אביב סלם הורחק בדקה ה-62 אחרי עבירה שטותית וגסה, ומפה המשחק היה נראה אחרת.

עומרי אלטמן נכנס מיד אחרי הכרטיס האדום והוא גמל למאמנו אחרי 10 דקות בלבד על כר הדשא לאחר בישול נהדר של סתיו טוריאל. בדקה ה-77 אזוגי נגע בידו ברחבה, שניר לוי שרק לפנדל, אלטמן ניגש לבעיטה והשלים צמד. הלחץ האדיר של האדומים המשיך, בדקה ה-79 אלטמן היה קרוב לכבוש את השוויון, אך סחט הצלה אדירה מוולף.

לפני הסיום, גם הישאם לאיוס ניסה את מזלו בבעיטה נהדרת, אבל וולף הנהדר השאיר את המלאבסים ביתרון. בתוספת הזמן, יהושע השלים צמד נהדר משלו בתוספת הזמן ונתן את החגיגות, לא לפני שעוביידה חטאב התגרה בקהל האדום, סלים טועמה רץ לעבר השחקן וקיבל כרטיס אדום. 

כאמור, הפועל תל אביב בסכנת ירידה ממשית, האדומים עם 27 נקודות ומעל הקו האדום, אך אם מ.ס אשדוד תנצח מחר, אבוקסיס יירד מתחת לקו האדום, כאשר בשבוע הבא מחכה לו מפגש מול האקסית בית”ר ירושלים. מנגד, מכבי פתח תקווה עם 33 נקודות ורן קוז’וק בדרך להבטיח את ההישארות בליגה.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *