דובר צה”ל דרש למחוק משיר “מי ששונא אותך ימות” – וחטף מגוטליב

ח”כ טלי גוטליב תוקפת את דובר צה”ל, בעקבות פנייתו לזמר רותם כהן בדרישה שיוריד מהרשת את הקליפ של שירו “מי ששונא אותך ימות”‘ • כתבה לזמר: “אוייבינו רוצים בחידלון היהודים ובחידלון המדינה, אתה הבנת את זה. בצמרת צהל לא כולם הבינו. אל תשנה אפילו אות!”


חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום (רביעי) את דובר צה”ל – שפנה לזמר רותם כהן בבקשה למחוק את המילים בשירו ‘מי ששונא אותך ימות’.

השיר של הזמר רותם כהן מדבר על המדינה לפני ואחרי אירועי ה-7 באוקטובר ועל הרוח הישראלית. מילות הפזמון “מי ששונא אותך ימות”, מתכוונות לאויבי המדינה שדינם מוות, ו”מי שרוצה לך טוב יחיה”, כלומר מי שתומך בנו דינו לחיים.

לפי דיווח של איש התקשורת ינון מגל, בדובר צה”ל דורשים מרותם כהן להוריד מהרשת את הקליפ הזה של השיר “מי ששונא אותך ימות”, בטענה שהוא גורם “נזק למדינה שלמה ולכל צהל”.

כהן מסרב.

בתגובה לדרישה זו חברת הכנסת גוטליב חיזקה את הזמר, וטענה שצמרת צה”ל נאיבית, לא מבינה כיצד לדבר עם האויב ושגישתה תבוסתנית.

חברת הכנסת התייחסה למילות השיר של הצמד נס וסטילה – ״כולם במוד לחרבו דרבו על הראש שלכם וואי וואי״ – וצייצה: “זה המוד! זו השפה שמבין חמאס האכזרי. עכשיו דו״צ הגרי פנה לזמר רותם כהן שימחק את המילים בשירו ׳מי ששונא אותך ימות׳.

“רותם היקר, אוייבינו רוצים בחידלון היהודים ובחידלון המדינה, אתה הבנת את זה. בצמרת צהל לא כולם הבינו.. אל תשנה אפילו אות”.

 

 

 

הדפס כתבה

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *