דולב יהוד נחטף לעזה – זה מה שבתו בת ה-4 ביקשה לפורים



דולב יהוד, בן 35 מניר עוז, נחטף ב-7 באוקטובר לעזה. דולב, שנשוי לסיגל ואבא לארבעה ילדים שמחכים לו, נחטף לעזה בזמן שאשתו הייתה בהיריון מתקדם, ומאז נולדה לו בת שלא זכתה להכיר את אביה. 

הקטל בדרכים: תאונה קטלנית בין שלושה רכבים באזור כרמיאל, שניים נהרגו
החטופים ששבו מגיבים לשרה נתניהו: “סליחה שנחטפתי”

לכבוד חג הפורים, בתו רון בת ה-4 ביקשה תמונה עם אביה. אשתו סיגל ביקשה להעביר מסר: “פורים זה החג שלנו! זה החג שלך! בדרך כלל הוא סמוך ליום הולדתך (השנה הקדמת קצת). חג מלא שמחה, צבעים, מקוריות, יצירתיות וייחודיות. פורים זה החג שלך!”

“גם אתה מלא בשמחה, צבעוני, מקורי, יצירתי וללא ספק ייחודי! תמיד ידענו למצוא את התחפושת הכי מקורית, הכי יצירתית ולהפוך אותה לייחודית לנו! חשבת על כל פרט ופרט תכננת, בנית עשית הכל כדי שהיא תהיה מושלמת. כזה אתה, מושלם!”

“השנה לא ארגן מסיבת פורים למבוגרים שבנינו כמו בכל שנה שעשיתי מאז שהגעתי לניר עוז. אין חגיגה בלעדיך! אין חגיגה בלי כולם!”

“רון התחפשה לנסיכה ובקשה תמונה איתך, קרעה את ליבי. כמה הלב שלה קרוע וכואב. כמה עוד כאב אנחנו יכולים לחוש ולספוג בעולם? עם כמה רוע ואכזריות ילדים צריכים להתמודד? עוד כמה שאלות ללא תשובה הם צריכים לשאול? מתי יחדלו לשחק בנפש הפצועה שלנו? מתי יחדלו לשחק בנפש הפצוע שלך? מתי ערך החיים יהיה ערך עליון? ערך שאתה ועוד רבים כמוך יזכו לממש?”

“מי אתם שיושבים שם בכיסאות המרופדים? מי אתם שחושבים שיש לכם את הזכות להחליט מי ימות ומי יצליח לשרוד? מי אתם שלא מאפשרים את ערך החיים?”

“דיי! עייפתי! עייפנו! התעללתם בנו מספיק! תחזירו אותם, את כולם עכשיו! 168 יום שאני מחכה לשמוע אותך, לשמוע ממך. מחכה לחיבוק ונשיקה. חצויה, רוצה להיות שלמה! אוהבת הכי בעולם, מחכה לך”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *