האיש שבנה את השושלת של מכבי חיפה, הוא אולי גם זה ששם לה סוף

מרקו בלבול החל במכבי חיפה שושלת טובה שהתחילה איתו על הקווים והמשיכה עם אליפויות שקטף ברק בכר. הפעם הוא הגיע לסמי עופר כמאמן מכבי נתניה ויכול להיות שכבר במשחקו הראשון, הוא קטע את השושלת שהוא עצמו החל, לצערו הרב של מסאי דגו.

שני המאמנים הם סיפור המשחק הזה. דגו הוביל 0-1 בבטחה (ליאור רפאלוב, 41) מול עשרה שחקנים של מכבי נתניה (הרחקה של נפתלי בלאי, 50), אבל ביצע חילופים שגמרו לקבוצה שלו את המשחק. מחמוד ג’אבר, השחקן הכי טוב על המגרש, הוחלף בדניל לסובוי, שעד עכשיו לא ברור מה עשה על הדשא בדקות ששיחק. לעומתו, בלבול שלח למשחק את מקסים פלקושצ’נקו בנחיתות מספרית ושדרג את הקבוצה שלו מבחינה מקצועית.

דין דוד, צילום: ברני ארדוב
בכורה חלומית. מרקו בלבול, צילום: ברני ארדוב

שני המהלכים הללו הצליחו לגרום למכבי נתניה להראות ב-11 שחקנים ולחיפה להרגיש בנחיתות. דגו הגדיל לעשות, הוציא את ליאור רפאלוב, הכניס את ליאור קאסה וחטף את השני מאיתי בן שבת בדקה ה-82. הבלאגן במכבי חיפה היה כל כך גדול, עד שבתוספת הזמן הירוקים הגיעו לשני מצבים: את הראשון החמיץ הבלם עבדולאי סק ואת השני הבלם שון גולדברג. בצד השני בלבול הכניס חלוץ, איתמר שבירו, והוא זה שכבש את השלישי (97) ששלח את מכבי חיפה, כנראה לים, כאשר היא רק בתחילת חודש אפריל.

ביום שני מגיע משחק העונה של הירוקים מול מכבי תל אביב בפער של עשר נקודות ואחרי שישה משחקים ללא ניצחון. דגו הביא את מכבי חיפה למאני טיים במצב טוב בכל החזיתות, אבל הכניס אותה למשבר בדיוק באותה נקודת זמן. יכול להיות שזה יעלה לו ביוקר כי כדור השלג בכרמל מתגלגל מהר, יעידו אלה שקדמו לשושלת שהחל מרקו בלבול לפני חמש שנים במכבי חיפה. האחרון מצידו, התחיל משהו חדש במכבי נתניה, שהחל עם כרטיס לחצי גמר גביע המדינה, בדיוק התואר אותו הצהובים הפסידו בגמר אשתקד.

מכבי נתניה בטירוף. איתמר שבירו, צילום: איתמר שבירו
פייר קורנו, צילום: ברני ארדוב
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

איתי בן שבת, צילום: ברני ארדוב

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *