הטובות ביותר: שתי פיצריות ישראליות נכנסו לרשימת TOP 50 PIZZA המכובדת

שתי פיצריות ישראליות נבחרו השנה לככב בדירוג TOP 50 PIZZA בקטגוריית אסיה-פסיפיק. מדובר במגזין הפיצות הנחשב בעולם, שמדרג פיצריות בסגנון איטלקי נפוליטני. התחרות השנתית במסגרתו מתקיימת היום (שני) בטוקיו ובמסגרת האירוע מדורגות מיטב הפיצות ברחבי העולם.

במהלו הפיצרייה “פרסקה” מקיבוץ אפיקים ששוכן דרומית לכנרת דורגה במקום ה-37 במדריך והפיצרייה הירושלמית LA PIEDRA דורגה במקום ה-39. יש לציין כי זוהי השנה השנייה ברציפות בה מדורגת הפיצה הירושלמית כאחת מ-50 הפיצריות הטובות בעולם בקטגוריית אסיה-פסיפיק.

השף אבי סינקלר,

במהלך האירוע היוקרתי שקיבץ לתוכו את מיטב הפיציולואים מרחבי העולם, נקרא לבמה אבי סינקלר, שף ושותף בלה פיאדרה וקיבל בצוותא עם שותפו יואל דרקסלר את התעודה הנכספת מהמדריך המכונה בקרב המומחים ״המישלן של הפיצות״. על חולצתו של שף סינקלר נכתב בגדול BRING THEM HOME, וזאת כמובן כקריאה להשבת 136 החטופים הנמצאים מאז ה-7 באוקטובר בשבי חמאס. ״גאים לייצג את ישראל וגאים שגם בתקופה קשה ומורכבת אותה כולנו חווים, יש גם רגעים עם בשורות טובות”, אמר השף אבי סינקלר והוסיף ש”לצד הרגע המשמח, היה לנו חשוב מאוד להזכיר מעל הבמה המרכזית כי בעזה סובלים 134 החטופים ולקרוא לשחרורם לאלתר”.

במקום הראשון בדירוג נמצאת הפיצרייה The Pizza Bar on 38th מטוקיו, שביפן. במקום השני דורגה הפיצרייה Crosta ממטקי שבפיליפינים, ובמקום השלישי פיצרייה ששוכנת גם היא בטוקיה ושמה RistoPizza.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *