הערכה: הרימון שהושלך לביתו של ויקי עזרא ולמסעדת “לחם חביתה” – בעקבות העדות שמסרו

פרשת לחם חביתה: במשטרה מעריכים כי הרימון שהושלך בשבוע שעבר ליד הדוכן והרימון שהושלך אמש (שלישי) לחצר הבית של ויקי עזרא, הבעלים של המסעדה “לחם חביתה” בנתניה, הושלכו בעקבות העדות שמסרו במשטרה עזרא ושני בניו נגד עומרי מיוסט וגבי חנני. נגד השניים הוגש כתב אישום בגין תקיפה ועזרא ובניו הם עדי תביעה בתיק. השלכת הרימונים בוצעה על ידי גורמים עברייניים ונועדה לפי הערכת המשטרה לנקום בהם על העדות או לגרום להם לחזור ממנה.

תיעוד: רימון התפוצץ ליד ביתו של ויקי עזרא // שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ביום שני שעבר עצרה המשטרה את מיוסט, בן 27 מנתניה, ואת חנני, בן 30 מחולון, בחשד שתקפו בדוכן “לחם חביתה” בנתניה את עזרא ושני בניו בעת שאלה עסקו בסגירת הדוכן בסוף היום. לפי החשד, הם תקפו אותם בסכין ובלום בשל ויכוח על חנייה. השוטרים גבו עדות מעזרא ושלושת בניו על התקיפה. שלושה ימים לאחר מכן, ביום חמישי ,הושלך רימון הלם ליד דוכן “לחם חביתה”. במקום נוצרה בהלה, אך איש לא נפגע.

עזרא וזירת הפיצוץ, צילום: הילה דודאל, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ביום שני השבוע הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום לבית משפט השלום בנתניה נגד מיוסט וחנני בגין תקיפתם ופציעתם של עזרא ובניו. ברשימת העדים בכתב האישום מופיעים עזרא ובניו והם יצטרכו להעיד נגד מיוסט וחנני במהלך המשפט. אתמול בלילה (שלישי) הושלך רימון אל חצר ביתו של עזרא בשכונת קריית שרון בנתניה. נשמע פיצוץ ואש התלקחה בחצר. כוחות כיבוי הוזעקו לכבות אותה. לא היו נפגעים באירוע.

במשטרה מעריכים כי שני הרימונים שהושלכו הם בשל עדותם של עזרא ובניו נגד מיוסט וחנני. לפי ההערכה של המשטרה, הרימונים לא נועדו לפגוע, אלא להעביר מסר מאיים בשל העדות. במשטרה לא שוללים כי יתרחשו בקרוב אירועים דומים ליד ביתו של עזרא וליד הדוכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *