חג’ג’ ושימיץ’ ב-11 של מכבי חיפה, מלמד בהפועל


|
קני סייף ותומר יוספי (עמרי שטיין)
קני סייף ותומר יוספי (עמרי שטיין)

טהרת העיר חיפה. הפועל תארח את מכבי בדרבי הגדול של העיר הצפונית היום (שני, 20:30) למשחק שהוא מעבר לשלוש נקודות. הירוקים יודעים שהם חייבים לנצח כדי לשמור על חלום האליפות הרביעית ברציפות בחיים, כאשר האדומים-שחורים ינסו להרוס.

הרכב מכבי חיפה: שריף כיוף, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, לורנצו שימיץ’, שון גולדברג, מחמוד ג’אבר, עלי מוחמד, קני סייף, עילאי חג’ג’, ליאור רפאלוב ודין דוד.

הרכב הפועל חיפה: יואב גראפי, נועם בן הרוש, פרננד מייאמבו, דניס פוליאקוב, ג’ורג’ דיבה, אורן ביטון, נאור סבג, תומר יוספי, לירן סרדל, מוחמד קמארה וגיא מלמד.

מסאי דגו (עמרי שטיין)מסאי דגו (עמרי שטיין)

האורחת מגיעה במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, כשבמחזור הקודם היא גברה 1:4 מהדהד על הפועל באר שבע. החבורה של מסאי דגו מקווה לחבר ניצחון שלישי ברצף ולצמצם את הפער ממכבי תל אביב בפסגה.

המארחים מחפשים יציבות בתקופה לא טובה, ומקווים להפתיע ולחזור לנצח אחרי התבוסה הכואבת 4:0 למוליכה במחזור הקודם. שלוש נקודות מהדרבי, מעבר לגאווה ושבירת הרצף השלילי, יאפשרו להם להתקרב להפועל באר שבע בקרב על המקום השלישי.

במפגשים הקודמים כאמור, ידם של הירוקים יצאה על העליונה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים, כאשר במשחק האחרון בין הקבוצות תומר יוספי כפה 1:1 בסיום, אחרי שער יתרון של גדי קינדה.

רוני לוי: נצטרך לתקן מה שעשינו פחות טוב

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *