חדשות באר שבע והנגב | ירי רקטות על באר שבע: חלקי מיירט פגעו בגן משחקים

אחרי שבועות של שקט – וללא שהייתה התרעה לירי לעבר העיר, אזעקות בגזרה רחבה שכללה את באר שבע, לקיה ודודאים


צילום: ללא קרדיט

אחרי מספר שבועות של שקט, ירי רקטות לעבר העיר באר שבע, שעל פי הוראות פיקוד העורף, הייתה בשגרה מלאה. אזעקות נשמעו בגזרה רחבה, שכללה את לקיה ודודאים. על פי מידע של צה”ל, חמישה שיגורים רקטיים בוצעו משטח רצועת עזה לעבר באר שבע.

שיגור אחד יורט, ו-4 נפלו בשטחים פתוחים. רסיסי יירוט נפלו בגינת משחקים בשכונה בעיר, אין נפגעים. מד”א מטפל במספר נםגעי הלם בזירה. אישה כבת 37 פונתה לסורוקה במצב קל, בהכרה מלאה, אחרי שנפגעה מרסיס.

ארגון הטרור חמאס לקח אחריות על הירי לעבר באר שבע. במערכת הביטחון הזהירו לאחרונה, כי הירי לעבר יישובי הנגב יכול להימשך. ארגוני הטרור ברצועה מראים יכולות ירי, כאשר בשבוע האחרון הצליחו להוציא מטחי ירי כבדים לעבר יישובי העוטף. לדברי עדי ראיה בזירת הפגיעה בבאר שבע, במקום יש נזקים לא רק לגן המשחקים, אלא גם לבתים סמוכים. צוותי הצלה במקום, המשטרה סגרה את זירת הנפילה.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז הדרום מטפלים כעת בזירות נפילה של רסיסי רקטה באזור באר שבע ובשטחים הפתוחים, לא ידוע בשלב זה על נפגעים. שוטרי מרחב הנגב וחבלני המשטרה  פועלים על מנת לבודד זירות נפילות וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור .

‘’אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל”, נמסר. 

חובשים בכירים במד”א אדיר נזרי ואדיר ביתן וסיפרו: “הגענו למקום בכוחות גדולים, ראינו המולה רבה במקום ופגיעה בפארק, בסמוך הייתה אישה כבת 37 שהייתה בהכרה מלאה וסבלה מפגיעת רסיס ברגל. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה באמבולנס מד”א לבית החולים כשמצבה קל מאוד. במקום היו 2 נפגעי חרדה שלא נזקקו לפינוי לבית חולים.”

 

צילום: דוברות המשטרה

כתבות נוספות למקרה שפספסת…

יום שישי |
10 מאי 2024

יום שישי |
10 מאי 2024

יום שישי |
10 מאי 2024

יום שישי |
10 מאי 2024

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *