חדשות באר שבע והנגב | רס”ם (במיל’) אדם ביסמוט, שנפל ברצועה: ממובילי ההיי טק בבאר שבע, יזם חברתי

רס”מ אדם הי”ד,המובא היום למנוחות, היה דמות מרכזית בקהילת ההיי טק בבאר שבע, עסק במיזמים מצילי חיים ובטיפוח מנהיגות חברתית בקרב הצעירים הבדואים בנגב


רס”ם (במיל’) אדם ביסמוט הי”ד (צילום: דובר צה”ל)

היום, רביעי, מובא למנוחות רס”ם (במיל’) אדם ביסמוט ז”ל, שנפל באסון הפיצוץ ברצועה. הוא היה אחת הדמויות המרכזיות של קהילת ההיי טק הבאר שבעית וייסד מיזמים שתפקידם למנוע אסונות.  הוא שירת במילואים כמפקד כיתה בגדוד 6261 שבחטיבה 261, בן 35 בנופלו.  הועלה מדרגת רס”ר (במיל’) לדרגת רס”ם (במיל’) לאחר מותו. הלוויתו תיערך היום ד’, רביעי, בשעה 15:00, בבית העלמין בקרני שומרון.
 


 כתושב באר שבע בשנים האחרונות, הוא ניהל את החממה למנהיגות ויזמות בארגון “כוכבי המדבר”, שמכשירה דור של מנהיגות בדואית צעיר
 


רס”מ (במיל’) אדם ביסמוט נהרג יחד עם  20 חיילי מילואים נוספים. הוא ייסד והיה המנכ”ל של חברת הסטארט אפ SightBit, שפיתחה מצלמה שמסייעת למצילים לראות פעילויות וסימנים למצוקה במים למרחק ארוך, ובכך להציל חיים.

אדם ז”ל היווה חלק בלתי נפרד מקהילת ההייטק בנגב. הוביל את חברתו להישגים מרשימים ובמשך שנים יזם, הוביל וקידם אינספור מיזמים ופרויקטים בנגב. בין היתר, היה מרצה במחלקה למנהל עסקים באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע, יזם במרכז “יזמות 360”, בוגר תכנית מגנט של Tech7, חלק מחממת InNegev וזה רק על קצה המזלג. “הוא היה איש מעורר השראה, נחוש וחכם שהיה בדרכו לכבוש את העולם”, ספדו לו חבריו בקהילת היזמות בדרום.

במועצת קרני שומרון ספדו לו: “הילד הנצחי של גינות שומרון, טוב לבו האיר את סביבתו, אהוב ואוהב שנלחם למען ההגנה על ארץ ישראל”, כתבו עליו, וביקשו לנחם את בני משפחתו: “אין ניחומים למעט שנהיה ראויים לך, ולכל החיילים הנלחמים למען המשך חיינו כאן בארץ היחידה של העם היהודי. אנו כקהילה נעטוף, נסייע ונחבק. נמצאים עבור המשפחה ונמשיך ללוות אותם”.

ביסמוט ז”ל היה פעיל בעולם היזמות אך גם ידע לרתום את יכולותיו בתחום עבור עשייה חברתית. כתושב באר שבע בשנים האחרונות, הוא ניהל את החממה למנהיגות ויזמות בארגון “כוכבי המדבר”, שמכשירה דור של מנהיגות בדואית צעירה. “אדם יקר, תודה על הזכות לעבוד לצידך. תודה על החיוך החם, האמונה בדרך, הצחוקים והמחויבות למשימה. נמשיך בדרכך ונמשיך להצמיח דור חדש של מנהיגות בדואית בנגב”, ספדו לו בארגון.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *