חוסר כבוד”: תגובות מעורבות לחיקוי של עידן עמדי ב”ארץ נהדרת

מדינה שלמה עוקבת בדאגה אחר מצבו של הזמר והשחקן עידן עמדי, לאחר שזה נפצע קשה בלחימה בעזה לפני כשלושה שבועות ובשבוע שעבר שוחרר לביתו להמשך השיקום. כמי שכאמור מככב בכותרות בשבועות האחרונים, היום (שלישי) פורסם בעמוד האינסטגרם הרשמי של “ארץ נהדרת” כי עמדי יזכה לחיקוי, כשלפוסט צורפה תמונה של השחקן אורי לייזרוביץ שנבחר לגלם את עמדי. לפוסט צורף הכיתוב: “הערב מצדיעים לעידן עמדי”.

עידן עמדי במסיבת העיתונאים. צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

מיד עם פרסום הפוסט, החלו להצטבר ברשת מאות תגובות כשהן נחלקות באופן ברור לשני מחנות: זה של הגולשים שהביעו זעם וטענו כי מדובר בזלזול וחוסר כבוד, ומנגד זה של אלו שביקשו להרגיע את הרוחות ולפרגן דווקא למחווה, שלדבריהם מבקשת לחלוק כבוד לעידן ולחזק מעט את רוח הנכאים במדינה בימים קשים אלה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ארץ נהדרת‎‏ (@‏‎eretznehederet‎‏)‎‏

“פשוט גועל נפש”, הגיבה בזעם גולשת. “בכל פעם שאני בטוחה שהגעתם כבר לשיא, אתם שוברים אותו. הוא היה שנייה ממוות. גיבור על אמת מבקש את השקט שלו, ואתם מה? עושים מערכון! מבקשת מכל צופי התוכנית להחרים את השידור! לא ניתן יד ללעז של גיבורנו, של טובי בנינו!”.

“איבדתם את הבושה”, חוסר כבוד”, “מה לא תעשו בשביל רייטינג”, נכתב בתגובות נוספות. “מזעזע בעיניי. יש גבול לצחוק. מה השלב הבא? לצחוק על החטופים?”. “הוא ביקש שיניחו לו, מה לא מובן?”, היו חלק מהתגובות האחרות.

“חיקוי מיותר לחלוטין”, הוסיף משתתף “האח הגדול” לשעבר נתנאל רודניצקי. “חיקוי של עידן עמדי בתחילת המלחמה – הכי ראוי שיש, אין ספק”, כתב משתתף “הישרדות” לשעבר דניאל ציוני. “חיקוי שלו כעת אחרי הפציעה בעודו גיבור
ענק – טעם לפגם, נקודה”.

עידן עמדי במסיבת העיתונאים לקראת שחרורו, צילום: יוסי זליגר

“הגזימו בגדול, מה זה זה? זו לא ארץ נהדרת, זו ארץ בושה”, הוסיף משתתף “האח הגדול” לשעבר דורון מירן. “נכון, אנחנו צריכים את האסקפיזם, אבל לא רואה את עידן מושא לצחוק או לחיקוי. זה נראה לי הגבול, והם קצת חצו אותו”, סיכמה משתתפת “אהבה חדשה” לשעבר דנה בן ארי.

מנגד, כאמור, לא מעט גולשים ביקשו להרגיע את הטון הזועם. “וואי וואי, אם זה יהיה משהו שמזלזל בעידן עמדי צבא בנות ישראל לא ירחם”, כתבה בבדיחות גולשת ואחרת חיזקה את הרוח החיובית: “ענקיים. תמשיכו לעשות לנו טוב בתקופה הנוראית הזאת. אנשים, תהיו קלילים, זאת מהות התוכנית. איזו כבדות, איף”.

“מה נסגר איתכם”, תהתה גולשת שיצאה נגד המתקפה על הפקת התוכנית. “רשום ‘מצדיעים לעידן עמדי’. הם לא יעשו שום דבר שיבזה אותו או יצחק עליו, אלא רק ירים לו. למה אתם חייבים להחמיר כל הזמן עם התוכנית הזאת? אתם פשוט הזויים. נגנבתם לגמרי. כל המדינה מעריצה של עידן עמדי, כולל העורכים, אז לא לז**ן את השכל”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *