חופשה מסובסדת באילת – eilat love back

העיר אילת שעטפה באהבה מהיום הראשון למלחמה, מזמינה את אזרחי מדינת ישראל לחבק בחזרה ומציעה חופשה מסובסדת בעיר הדרומית עם השמש הנצחית. יוצאים לחופשת התאווררות באילת באמצע שבוע במהלך חודש פברואר, משלמים עד 500 ₪ לזוג ללילה ומקבלים בהזמנת 2 לילות לפחות –  300 ₪ לבזבוזים (cash back). מוזמנים לנפוש באילת, לא צריך מעילים!

אחרי מיזם הארוחות ומיזם האטרקציות ופעילות הפנאי, במסגרתם סבסדה עיריית אילת ארוחות ואטרקציות לתושבי היישובים המפונים, שאכלו ונהנו בעסקים המקומיים, פונה העירייה לאזרחי מדינת ישראל ומזמינה אותם להתאוורר באילת, במחירים מיוחדים וגם עם כסף לבזבוזים. אלה יאפשרו תמיכה בעסקים המקומיים וחווית חופשה מספקת לנופשים.

כידוע בעונה הזו מידי שנה, מארחת העיר אילת עשרות כנסים, פסטיבלים ואירועי ספורט בינלאומיים ואלה בוטלו בעקבות המלחמה, דבר שהוביל למשבר כלכלי מתמשך בעיר שכל כלכלתה נשענת על תיירות. העיר שהיתה הראשונה לארח עשרות אלפי תושבים מיישובים מפונים ועד מהרה הכפילה את עצמה, פונה כאמור בעת הזו לאזרחי מדינת ישראל, אנשי מילואים, משפחות, זוגות ובודדים ומזמינה אותם לחבק את אילת בחזרה, בקמפיין ייחודי שמובילה עיריית אילת יחד עם תאגיד התיירות העירוני – Eilat love back. 

במסגרת המיזם Eilat love back, שיהיה תקף למשך כל חודש פברואר, מוזמנים אזרחי ישראל להזמין נופש באילת, באמצע שבוע (ימים א’-ד’) במחיר של עד 500 ₪ לזוג ללילה ולקבל כסף בחזרה (Cash Back) 300 ₪ עבור הזמנה של 2 לילות לפחות, למימוש במסעדות, אטרקציות וגם בחנויות. בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף, מלך שלמה, מלונות פתאל יו מג׳יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג׳קוב, קיסר ועוד. הנופשים במסגרת המיזם, יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר, דבר שיאפשר לנופשים ליהנות מההיצע הקולינרי העשיר של אילת וכך לחזק עסקים מקומיים. 

ראש עיריית אילת – אלי לנקרי הפועל מתחילת המלחמה להעניק את מרב השירותים והמענים לתושבי היישובים המפונים ומצד שני להעניק את מרב הסיוע לעסקים המקומיים הן על ידי מתווה סיוע מול משרד האוצר והן על ידי פעולות עירוניות להנעת הכלכלה המקומית אמר: ״העסקים המקומיים באילת, שהתגייסו ראשונים למאמץ העורפי, זקוקים בדחיפות לסיוע המדינה, שלצערי עדיין מתעכב. על מנת לסייע להם לשרוד את התקופה הקשה ולהקל עליהם במעט, עיריית אילת בראשותי באמצעות תאגיד התיירות והבית לעסקים, מתחילה לממן את קידום המהלך, שיזרים חמצן ואנרגיה מחודשת לעסקים שלנו, בתקווה שהציבור הישראלי יגיע להתאוורר ולנפוש אצלנו ושהמדינה תממש את התחייבויותיה בהקדם, כמסוכם עם שר האוצר. אני קורא לאזרחי ישראל לצרוך נופש ותיירות כחול –לבן, כי רק יחד נתחזק וננצח”

במיזם משתתפים עשרות בתי מלון ולמעלה מ – 250 עסקים אילתיים, שהצטרפו במסגרת קול קורא שפרסמה העירייה באמצעות תאגיד התיירות העירוני בשיתוף הבית לעסקים שמפעיל האגף לפיתוח כלכלי. העסקים כוללים: מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, חנויות ומסחר (לא כולל מרכולים ובתי מרקחת), אטרקציות, יופי וספא ופעילויות פנאי. במסגרת המיזם, יקבלו אורחי העיר 3 שוברי הנחה/רכישה דיגיטליים על סך 100 ₪ כל אחד למימוש בעסקים המשתתפים בפרויקט, בזמן שהותם בעיר. שובר אחד מתוך השלושה יהיה תקף למסעדות. את השובר יש לממש במלואו. המיזם יסתיים ביום 29.2.24 בחצות או עד גמר המלאי (המוקדם מביניהם). השוברים מסובסדים במלואם.

לצד המיזם ממשיך תאגיד התיירות העירוני להפעיל את מיזם “101 חוויות באפס שקלים”, המציע למבקרים מגוון עצום של חוויות כמו שייט בים האדום, טיול אופניים חשמליות במדבר, סיורים קולינריים, סשן חתירה בסאפ, יוגה בחוף ועוד, והכל ללא תשלום! גם התרבות בעיר מאפשרת לקחת הפוגה וליהנות ממוסיקה טובה או פעילות בשמש החמימה. במהלך החודש יתקיים סופ”ש ג’אז חורף במתכונת מיוחדת (22-24.2.24) עם מיטב אמני הארץ והעולם, תיאטרון רחוב טיילת (16-26.2.24), הופעות אקוסטיות בעסקים (פתוחות ללא תשלום), קבלת שבת בחופים ועוד.

פרטים על כל המיזם, באתר: www.eilatloveback.co.il

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *