חיילי פיקוד העורף יסיירו במספר שכונות בחיפה

על רקע המתיחות הביטחונית והחשש מהסלמה בגבול הצפון, עשרות חיילים מחטיבת החילוץ של פיקוד העורף שוכנו בחיפה, ויחלו להפגין נוכחות במרכזי השכונות. זוהי רשימת האזורים בהם הם הוצבו

אודיה שווץ

פרסום: 20:03 – 04/04/24

חיילות פיקוד העורף | צילום: דובר צה
חיילות בפיקוד העורף | צילום: דובר צה”ל

על רקע האיומים הנשמעים ביומיים האחרונים מכיוון טהרן, בתגובה לחיסולו של הבכיר האיראני בדמשק, ובהמשך לדיווחים מהבוקר (חמישי) על שיבושי ה-GPS שישראל מפעילה הממקמים את משתמשים ב-Waze, במוביט ובגוגל מפות בביירות, מתוך שיקולים ביטחוניים, לרדיו חיפה נודע כי כ-70 חיילי חילוץ מחטיבת החילוץ של פיקוד העורף הגיעו לחיפה במהלך היום והם שוכנו בטכניון.

הכוונה של פיקוד העורף שה”כתומים” יסיירו במרכזי השכונות כדי להפגין נוכחות במטרה להרגיע את הציבור. לאחר התייעצות עם עיריית חיפה, הוחלט כי השכונות שבהן יסיירו החיילים הן: נווה שאנן בדגש על מרכז זיו ורחוב חניתה, קריית אליעזר, מרכז הכרמל, אח”י אילת בקרית חיים, רחוב הרצל בהדר והשכונות החרדיות.

בזמן שבאולפנים מדברים על כך שאיראן תגיב בירי על ישראל, הוציא הערב דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, הודעה שנועדה להרגיע את אזרחי ישראל ולהבהיר את המצב: “הנחיות פיקוד העורף נותרו ללא שינוי. אין צורך לקנות גנרטורים, לאגור מזון ולהוציא כסף מכספומטים. כמו שנהגנו עד היום, אנחנו נעדכן מיד בכל שינוי במידה ויהיה באופן רשמי ומסודר”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *