חיכה להזדמנות שנה וחצי, לקח אותה מול האקסית: הגיבור של הפועל חולון

לכל שחקן יש את הערב הזה בקריירה שהוא לא ישכח, משחק השיא שבמהלכו הכל מתחבר והדברים הולכים כמו שרק יכול היה לדמיין. עבור שחר עמיר, תצוגת השיא אמש (שבת) בניצחון המרשים של קבוצתו על הפועל תל אביב הייתה ערב מסוג זה.

עמיר סיים את המשחק עם שיא קריירה של 16 נקודות, כפול משיאו הקודם, וקבע שיאי קריירה חדשים גם בקליעות מדויקות לשלוש ומדד איכות, כל זאת אל מול האקסית האדומה במדיה שיחק בקבוצת הנוער ועלה לבוגרים.

דרך ארוכה עבר הגארד עד לרגע הזה וכמו לא מעט שחקנים צעירים גם הוא מצא את עצמו נע ונד על התפר שבין ליגת העל לליגה הלאומית בשנים האחרונות. לאחר קדנציות בהפועל רמת גן גבעתיים ומכבי הוד השרון ותקופה בהפועל אילת, עמיר הצטרף להפועל חולון לפני כשנה וחצי לאחר שנתיים מוצלחות במכבי עירוני רמת גן. הגארד מיעט לשחק בעונה שעברה אך נשאר במועדון והעונה מעמדו השתפר ככל שחלף הזמן, עד למשחק השיא אמש. 

שחר עמיר. משחק שיא, צילום: עודד קרני

אחת הקלישאות המפורסמות ביותר בענף אומר ש”אין וואקום בכדורסל” ואכן הסגולים הגיעו להתמודדות ללא שלושה שחקני מפתח – סי. ג׳יי האריס, שון דאוסון וג׳סטין סמית׳, שנעדרו בשל פציעות, אך למרות חסרונם קיבל עמית שרף את הופעת השיא של עמיר שחיכה להזדמנות שלו במשך שנה וחצי וברגע האמת, ידע גם לקחת אותה בשתי ידיים.

“אני מאושר, ידעתי שהרגע הזה יגיע וחיכיתי לו ואני שמח שהוא הגיע דווקא במשחק גדול כמו זה. אני אופטימי באופי שלי כך שגם ברגעים קשים שהיו והיו הרבה כאלה, המשכתי לעבוד קשה ולהתמיד ומבחינתי זה היה רק עניין של זמן. הצוות פה תמיד עזר לי ואני שמח שזה הגיע”, שיתף בסיום עמיר מתחושותיו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

“שחר הוא אחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה הזאת”, החמיא בסיום עמית שרף לחניכו. “כל פעם שהוא עולה מהספסל הוא נותן לך תרומה. הוא היחיד בקבוצה שאין לו דקות משחק קבועות כי הוא התשיעי ברוטציה שלנו והשמונה הראשונים יודעים בערך את כמות הדקות שלהם מידי ערב. שחר הכי חשוב כי הוא תמיד עולה ותורם, אני מאמין בו והוא צריך להיות חלק קבוע יותר ויותר אצלנו. בהנהלה כל הזמן אומרים לי שהוא צריך לקבל יותר דקות והקרדיט גם להם. הוא חיית עבודה ומוכן כל הזמן לשחק, מדובר בשחקן שהוא נכס”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *