חלאילי זכה בשער המחזור בקונפרנס ליג


|
ענאן חלאילי אחרי השער (רויטרס)
ענאן חלאילי אחרי השער (רויטרס)

מכבי ת”א רשמה אתמול (חמישי) ערב קסום כשניצחה 1:4 את אולימפיאקוס באתונה והשיגה מקדמה ענקית בשמינית גמר הקונפרנס ליג. בין שלל המצטיינים היה גם ערן זהבי, שאחרי הבצורת הארוכה חזר לעצמו בענק במשחקים האחרונים ואתמול הבקיע צמד במחצית הראשונה.

החלוץ מוביל את טבלת כובשי המפעל עם שבעה כאלו ונכנס לרשימת המועמדים לתואר שחקן השבוע, לצד ג’ונתן דייויד שכבש צמד ב-0:3 של ליל על שטורם גראץ, ברונו פטקוביץ’ שכבש פעמיים וסידר 0:2 לדינמו זאגרב על פאוק סלוניקי ויורל אטו שבלט ב-0:0 של אייאקס מול אסטון וילה. לחצו כאן כדי להצביע.

בנוסף לזהבי, ענאן חלאילי זכה בתואר שער המחזור, עם הביצוע המלוטש שלו ב-4:3 של מכבי חיפה לפיורנטינה. הקיצוני ניצח את איוב אל כעבי מאולימפיאקוס, ג’יידן אוסטרוולדה מפנרבחצ’ה ודייויד מליל ובאתר הקונפרנס ליג נכתב: “עבודת רגליים מהירה וסיומת זיכו את חלאילי בשער השבוע”.

ערן זהבי ועידו שחר חוגגים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)ערן זהבי ועידו שחר חוגגים (האתר הרשמי של מכבי ת”א)

מי שהצטיין במכבי מלבד זהבי היה פליסיו מילסון שבישל פעמיים לחלוץ, כולל מהלך מלוטש בשער השלישי בו ניער את רודיניי על האגף. האנגולי זכה לציון 8.5 בסופאסקור ונכנס להרכב השבוע עם הציון הגבוה ביותר יחד עם פטקוביץ’, כשלשניהם ציון 8.5 על פי אתר הסטטיסטיקות.

מילסון חוגג לאחר הניצחון

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *