חלום האירוויזיון והאודישן שהלחיץ: מיקה משה מדברת

איך זה לגור בכפר בלום בימים אלה של מלחמה?

“הסיטואציה הזו היא קצת הזויה. יש דיסוננס בין הצילומים ל’כוכב הבא’ שהכול שם נורא זוהר וכיפי – לבין המציאות שבחוץ. לחזור הביתה אחרי יום צילומים זו תחושה מוזרה. אנחנו נמצאים קילומטר בלבד מהאזור שפונה לגמרי. הייתה נפילה לא מזמן ליד הבית שלי. שמענו בום מטורף. זה מרגיש כמו שדה קרב”.

ואיך את מתמודדת עם הדיסוננס הזה שאת מדברת עליו?

“כמו כולם. זה קשה, זה מפחיד. לפעמים אני קצת קשה עם עצמי. הצילומים של ‘הכוכב הבא’ הם בועה. אני חוזרת לצפון, וכל המצב נוחת עליי. מצד שני, אני מאוד שמחה להיות נציגה של הצפון, ובעיקר של אלו שלא פונו, כדי שאוכל להעלות לסדר היום את מה שאנחנו עוברים שם”.

אבא שלך גם הפך לכוכב לא קטן בזכות התוכנית. מה שלומו בימים אלו?

“אבא בסדר גמור. הוא לא עובד כי המלון סגור אז הוא בבית, מבואס מהמצב (אביה של מיקה, ארז משה, הוא מנכ”ל מלון גליליון – נ”י). אז בינתיים הוא וכל המשפחה שלי מלווים אותי. זו נקודת אור בכל התקופה הזאת”.

ואח שלך בדיוק התגייס לצבא לא מזמן.

“הוא עכשיו סיים הכשרה ועוד שבוע-שבועיים הוא אמור להיכנס לעזה. אבל הוא בוודאות יגיע לראות אותי בגמר אז אני ממש שמחה על זה”.

באחת התוכניות האחרונות גם דיברת על הקשר שלך עם אחותך הקטנה שוהם.

“היא בת תשע והיא נקודת החולשה שלי. היא הדבר הכי חשוב לי בעולם והיא הדבר שאני הכי דואגת לו. למרות שהיא אחות קטנה שלי, היא גם גב בשבילי, היא עוגן. היא תומכת בי המון, יש לי המון שיחות איתה שאני זו שיוצאת מהן מחוזקת. דיברתי על עודף המשקל שלה מתוך הבנה שכולם רואים את זה בטלוויזיה. היה לי חשוב להראות שזה לא פקטור אצלה בכלל. אנשים חושבים שעודף משקל גורם לילד להיות בודד ודחוי ולחוות הצקות, אבל אצלה זה לא פקטור. בתור ילדה לא הייתי מקובלת כמו שהיא מקובלת. היא מלכה וזה מדהים כי יש לה אישיות כובשת”.

איזו מוזיקה את שומעת בבית?

“אני שומעת הרבה מוזיקה באנגלית. טיילור סוויפט היא הזמרת האהובה עלי בעולם”.

ובעברית?

“אני מתה על אביתר בנאי, עידן רייכל, יסמין מועלם, אושר כהן”.

עם יד על הלב – היו חברות שהתרחקו ממך בגלל ההצלחה שלך?

“אני בתקופה של המון עשייה שקשורה במוזיקה ולכן עכשיו פחות יוצא לי לראות אותן. אבל הן באמת מבינות את הסיטואציה והן תומכות בי. גם אם אני לא אדבר איתן שבוע שלם, הן יתמכו בי ויהיו איתי. הן הכי מפרגנות בעולם”.

ומנגד – יש כאלה שפתאום מתקרבות בגלל ההצלחה שלך?

“יש לי את ה-4-5 החברות הקרובות שלי שבלי קשר לפרסום הן חברות מאד טובות שלי. אני מאמינה שיש כאלה שמנסים להתקרב אליי בגלל ההצלחה אבל זה לא מפריע לי”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *