טיסות בחינם (כמעט): המבצע של אל על לחיילים ומילואימניקים | כל הפרטים

חברת התעופה הישראלית הודיעה היום על מהלך מעניין. אל על תעניק לפחות 10,000 כרטיסי טיסה לחיילי סדיר ומילואים ששירתו לפחות 30 ימים מאז תחילת המלחמה. הכרטיסים שיחולקו לא כוללים כאמור מיסי נמל, תוספת שיצטרך הנוסע לשלם מכיסו. העלות תתחיל בכמה עשרות דולרים לנוסע והכרטיסים שיחולקו יהיו לחיילים ומשרתי המילואים בעצמם ולא לבני משפחותיהם.

מרגש: ההודעה של הטייס שהטיס את משפחות החטופים להאג (ארכיון) // דוברות אל על

היעדים שאליהם יחולקו הכרטיסים הם: ציריך, סופיה, וינה, סלוניקי, פאפוס, לרנקה, בודפשט, בוקרשט ואתונה. ההזמנה תתאפשר כבר הערב בשעה 20:00 באתר אל על להמראות מ-5 במאי השנה ועד 17 בפברואר בשנה הבאה, כולל תקופת החגים והקיץ, חשוב להדגיש שהקצאת הכרטיסים תהיה מוגבלת בחלק מהתקופות.

המהלך יאפשר כאמור לכ-10,000 חיילים לטוס לאחד מהיעדים המשתתפים במבצע בתשלום של מסי נמל בלבד, אך צפויה לחברה גם כמות גדולה יחסית של רוכשי כרטיסים במחיר מלא, כאשר בני המשפחה, החברים ומי שיטוס עם אותם חיילים ואנשי מילואים, צפויים לרכוש מספר גבוה של כרטיסי טיסה לאותם יעדים.

מי זכאי ואיך?

זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010 או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים וצילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר. לאחר קבלת קוד הקופון, ניתן יהיה לממש את ההטבה בהזמנת כרטיסי טיסה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. באל על מדגישים כי הרישום יתבצע באופן דיגיטלי באתר אל על בלבד, ואין ביכולת נציגי מוקד שירות הלקוחות לסייע בהוצאת קוד קופון.

משרתי צה”ל יקבלו קדימות בעליה למטוס, צילום: דובר צה”ל

בנוסף, כלל משרתי צה”ל יקבלו קדימות בשלב העלייה למטוס, ומנהלי השירות בטיסה יכירו תודה על פועלם בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *