כוכב “האח הגדול” התפרק: “עוד לא הותר לפרסום, אבל אנחנו יודעים”

גיא איתן שהתבשר הבוקר (שלישי) על נפילתו של אחיו הקטן של חברו הקרוב, פתח את המצלמה באינסטגרם ובעיניים דומעות וקול חנוק ביקש לשתף בכאב הקשה מנשוא שאיתו הוא מתמודד ברגעים אלה לאחר קבלת הבשורה המרה. לדבריו המרגשים ומכמירי הלב צירף גם את תחושת התסכול שמלווה אותו על חיים שנגדעו ושיכלו אולי להינצל.

“עוד לא הותר לפרסום, אבל אנחנו יודעים”, אמר איתן בארשת פנים עצובה. “איבדתי אח קטן של חבר, שהייתי כמו אחיו הגדול”, סיפר בעיניים מלאות בדמעות, תוך שהוא מתקשה למצוא את המילים הנכונות. “נגמרה המדינה הזאת. מחפש מה…בתעודת הזהות שלנו כתוב ‘ישראלי’, לא כתוב ‘מוסרי’. והקם להורגך השכם להורגו, הבא להורגך השכם להורגו – אף אחד לא אמר ‘הבא להורגך תטהר מבנים ותיתן לחיילים שלנו להתפוצץ למוות'”, הוסיף.

לאחר מכן הודה כי הוא לבטח אינו בקיא בפרטים כמו מקבלי ההחלטות, אך בכל זאת ביקש להעביר אליהם מסר מטעמו. “אני לא חושב שאני יותר חכם ממקבלי ההחלטות, אני יודע שהם יותר חכמים ממני ויש להם יותר ניסיון, אבל תדעו שגמרתם לנו את המדינה, גמרתם לנו את הכלכלה, גמרתם לנו את החיים. הלך לי החבר היום”, נאנח.

בהמשך התייחס למשימת השבת 136 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס. “אני מבין שצריך להחזיר את החטופים, אני גם בעד, וכל המציל נפש יהודי כאילו הציל עולם ומלואו, אבל בינתיים אנחנו לא מצילים אף נפש, ויותר מדי נפשות הולכות לנו”.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *