“לא מקרי שבחר בסטראט אפ שעוסק בהצלת חיים”: חבריו של רס”ם (מיל’) אדם ביסמוט נפרדים

הותר לפרסום: רס”ם (מיל’) אדם ביסמוט מקרני שומרון, מפקד כיתה בגדוד 6261 שבחטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 35 בנופלו. פרטי הלוויה יפורסמו בהמשך.

אדם לימד באוניברסיטת באר שבע, בפקולטה לניהול והקים את חברת Sightbit שפיתחה מצלמה המסייעת למצילים לראות פעיליות וסימני מצוקה מתחת למים ולמרחק רב. בנוסף היה מנהל חממת “כוכבי המדבר” שמטפחת את החברה הבודאית בנגב. 

מיקי מלול חברו לאקדמיה: “אדם, איש מיוחד. זכינו לעבוד איתו כאן בפקולטה בשנים האחרונות. איש של אנשים. מרצה אהוב ומוערך. זה לא מיקרי שאדם בחר בסטראט-אפ שעוסק בהצלת חיים. זה שיקף את ערכיו ואת שאיפתו לעשיית טוב. כך גם עשה בסדנת האתגר החברתי שבה יצר פלטפורמה להבאת רעיונות חדשניים לבעיות חברתיות אמיתיות. בדרכו המיוחדת אדם אפשר לסטודנטים ולסטודנטיות שלנו הזדמנות להשתמש ביזמות וחדשנות לטובת עשיית טוב לחברה”.

יפעת טורבינר חברתו לאקדמיה: “אדם, החבר הכי טוב שלי באוניברסיטה. היית סטודנט שלי ואחר כך הקמנו יחד את סדנאות האתגר החברתי. בו זמנית הקמת את הסטארט אפ המפואר שלך. ביום שישי האחרון היינו בקשר, הגשת מועמדות לפרס באיחוד האמירויות. עוד מעט אנחנו אמורים להתחיל ללמד יחד קורס באוניברסיטה. בפעם האחרונה שדיברנו היית אופטימי. אמרת לי שננצח. שהכל יהיה טוב. לא לדאוג. אדמקה שלי, נסיך אהוב. נוח בשלום. היית מיוחד כל כך. מאוד מאוד אהבתי והערכתי אותך”.

לוחמי צה”ל ברצועה, צילום: דובר צה”

הפקולטה לניהול באוניבריסטת בן גוריון: “אדם הוא בוגר המחלקה למנהל עסקים, מרצה אהוב ומוערך בפקולטה ומנחה סדנת ‘האתגר החברתי’ מאז הקמתה, שם יצר פלטפורמה להבאת רעיונות חדשניים לבעיות חברתיות אמיתיות ואפשר לסטודנטים להשתמש ביוזמות וחדשנות לטובת עשיית טוב לחברה. אדם טוב וערכי שהפנה את כל יכולתיו לחינוך סטודנטים וסטודנטיות ולעשיית הטוב. אנחנו המומים, כואבים ומשתתפים בצערה הרב של המשפחה”. 

בחממת כוכבי המדבר הודיעו בצער על מותו של מנהל החממה: “אדם יקר, תודה על הזכות לעבוד לצידך. תודה על החיוך החם, האמונה בדרך, הצחוקים והמחויבות למשימה. נמשיך בדרכך ונמשיך להצמיח דור חדש של מנהיגות בדואית בנגב”.

מועצת קרני שומרון: ” בצער רב וכאב גדול, תושב היישוב רס”מ (מיל’) אדם ביסמוט , לוחם בגדוד 6261 חטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
הילד הנצחי של גינות שומרון, טוב לבו האיר את סביבתו, אהוב ואוהב שנלחם למען ההגנה על ארץ ישראל. ליבנו עם רותי, והאחים נתי, לירון, אבי ומירי האהובים.
אין ניחומים למעט שנהיה ראויים לך, ולכל החיילים הנלחמים למען המשך חיינו כאן בארץ היחידה של העם היהודי”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *