לואיס המילטון בפרארי? הם יכולים לצרף גם את באטמן – קודם צריך מכונית טובה

עולם הפורמולה 1 בהלם מהמעבר המסתמן של לואיס המילטון ממרצדס לפרארי. על פי ה-BBC, בקרוב מאוד אלוף העולם 7 פעמים ישלים רשמית את המעבר, וייצטרף לחברה המתחרה בתחילת עונת 2025.

בינתיים, מי שהגיב למהלך הוא פלאביו בריאטורה, המנהל האגדי של חברת רנו לשעבר. “אני מאוד מופתע מהחתימה של המילטון בפרארי, בטח היו לו את הסיבות שלו. אני מופתע כי מרצדס עשתה הרבה בשבילו”, אמר הטייקון בראיון ל”לפרס” האיטלקי .

מייד לאחר מכן הוא הוסיף: “האם אני מסכים עם הבחירה? אני לא יודע. קודם כל חיוני לבנות מכונית טובה, כי אתה יכול לקבל את באטמן כנהג, אבל אם המכונית לא תהיה תחרותית – הנהג לא יכול לעשות את ההבדל”.

ראלף שומאכר, אחיו של נהג המירוצים האגדי מיכאל, דווקא תמך בהמילטון וטען: “אני חושב שהוא שזו הבחירה הנכונה עבור לואיס. יש הרבה נהגים שהיו רוצים לנהוג בפרארי לפני שיסיימו את הקריירה והוא אחד מהם”, הסביר.

לואיס המילטון ושארל לקלר. בקרוב חברים לקבוצה?, צילום: מתוך טוויטר

בפרארי, המילטון צפוי לחבור לנהג שארל לקלר. קרלוס סאינס, הנהג השני של החברה מסיים את החוזה בסוף 2024, ועשוי להיות מי שיאבד את מקומו בחברה.

לפני שחוזהו הנוכחי נחתם, המילטון אמר ל-ESPN במאי 2023 שהוא “ישקר” אם יגיד שהוא “מעולם לא חשב לסיים את הקריירה בשום מקום אחר.חשבתי והסתכלתי על נהגי פרארי על המסכים במסלול ותהיתי איך זה יהיה להיות באדום”, הוסיף.

המילטון, צילום: Getty Images
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *