“לך כפרה על ביבי”: אייל שני פרסם סרטון הומוריסטי על נתניהו – והותקף

אייל שני פרסם אתמול (שלישי) בעמודו באינסטגרם סרטון קצר שבו תועד כשהוא משרת לקוח בשם “ביבי” שמזמין מנה בשם “אגז נו סטייק” באחד מסניפי “מזנון” שבבעלות שני. במהלך חילופי הדברים בין הלקוח המתוסרט לשני, השף המפורסם שילב ביקורת מרומזת על התנהלותו ומנהיגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. התגובות הרבות הזועמות לא איחרו לבוא, ושני חטף ביקורת קשה מצד הגולשים.

אייל שני מבשל, צילום: אריק סולטן

בתחילת השיחה נשמע הלקוח מברך לשלום את שני. “איך אתה רוצה שאני אקרא לך היום, בקיצור?”, שואל שני. “ביבי”, עונה הלקוח. “מה תרצה לאכול היום, ביבי?”, מבקש השף לדעת. “אגז נו סטייק”, משיב הלקוח. “באת לחפש פה את הביצים שלך, ביבי?”, שואל השף בעקיצה, ומתחיל להכין את המנה שהוזמנה. בסופה מגיש אייל את הפיתה ללקוח ואומר: “אגז נו סטייק ביבי, הביצים שלך”.

ההומור בסרטון התקבל בכעס גדול על ידי גולשים רבים. “חולה נפש”, “מיותר. סרטון רדוד ומפלג”, “לך לדבר לעגבנייה, עדיף”, “חכם גדול. נראה אותך במקומו. קריאייטיב מסריח”, “לך כפרה על ביבי. אתה לא שף ולא היית אף פעם. הטלוויזיה עשתה אותך משהו בחיים, אחרת היית נבול”, עלבו בו. “היית ונשארת טיפש וסתום. מקווה שלא יבואו לאכול אצלך”, “להקיא”, “הכי גרוע שראיתי”, “טיפש ועלוב”, “תת רמה, אפילו לא שווה תגובה”, “איבדת את זה לגמרי”, “לא מצחיק ואפילו עצוב”, “תתבייש לך”.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eyal Shani. Chef‎‏ (@‏‎eyaltomato‎‏)‎‏

היו שביקשו גם להזכיר את הקשיים הכלכליים שאיתם התמודד שני בעבר. “לא לשכוח מאיפה התחלת. לא היה לך שקל. ריחמו עליך, ואתה היום עושה סתלבט על ביבי. איש עגבנייה לא מכובד”, “חתיכת אפס. שחצן. היית בלי שקל, ותחזור להיות בלי שקל”.

גולשים שכעסו על שני ביקרו אותו גם על מחירי המנות שלו במסעדותיו. “תהנה. 8,568 שקלים בבקשה”, “בטח מוכר את הפיתה הזאת גם בשישים שקלים כמו כל המחירים הלא מוצדקים שלו”, “מעניין כמה הלוואה צריך בשביל פיתה כזאת. ביצה, ירקות, ופיתה”, “נו סטייק, אבל במחיר של סטייק וחצי”, “חומרי גלם בשקל וחצי, שלא יעבדו עליכם”.

אייל שני, צילום: אריק סולטן

עם זאת, לא כל הטוקבקיסטים תקפו את שני על הסרטון והיו כאלה שדווקא נהנו ממנו. “מלך”, “לא יכולה עם הקריאייטיב המושלם הזה”, “איך הביביסטים לוקחים קשה”, “אני לא יכול עם הגאונות הזאת”, “קורע, ונראה טעים”, “עדיין יש ביביסטים עלובים שנעלבים”, נכתב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *