למרות הנתק: הנסיך הארי צפוי לטוס לבקר את המלך צ’ארלס שחלה בסרטן

לאחר שבית המלוכה הבריטי הודיע הערב (שני) כי המלך צ’ארלס אובחן כחולה בסרטן, בממלכה המאוחדת דווח כי בנו הנסיך הארי ייפגש עימו כבר במהלך הימים הקרובים כדי שישהה לצדו – ככל הנראה כבר מחר.

לפי הדיווח ב-BBC, מקור המקורב להארי אמר כי הוא דיבר עם אביו בנוגע לאבחון הבריאותי. לפי דיווחים אחרים בממלכה, בטרם פורסמה ההודעה הרשמית לציבור מטעם בית המלוכה, צ’ארלס עדכן באופן אישי את האבחנה עם בניו ויליאם והארי, שני אחיו אנדרו ואדוארד ואחותו אן.

הכתרתו של צ’ארלס כמלך בריטניה, בשנה שעברה // צילום: רויטרס

בעוד הפרטים על האבחנה של צ’ארלס מועטים בשלב זה, כשאפילו לא פורסם מהו סוג הסרטן שבו אובחן, מומחים הביעו דאגה כי המהירות שבה גמלה בליבו של הארי ההחלטה לטוס להיות לצד אביו למרות מערכת היחסים המשפחתית הטעונה שלהם, מעידה על חומרת מצבו. לפי דיווח ב”דיילי מייל”, רעייתו של הארי, הדוכסית מייגן מרקל, לא צפויה להצטרף אליו לביקור, וכך גם שני ילדיהם, הנסיך ארצ’י והנסיכה ליליבת.

כזכור, הארי ומרקל מתגוררים עם שני ילדיהם בארה”ב, זאת בשל הנתק הכמעט מוחלט של הנסיך עם בני משפחתו שנוצר בעקבות הראיונות השערורייתיים שהעניק לגופי תקשורת שונים וכן בעקבות האוטוביוגרפיה רוויות הגילויים הצהובים שפרסם, שבה יצא, בין היתר, נגד אחיו ואשתו של אביו, המלכה-מלווה קמילה.

אבחונו של צ’ארלס מגיע בהמשך לדרמה הרפואית של הנסיכה קייט מידלטון, שעברה לפני כשבועיים ניתוח מסתורי בבטנה, שההחלמה ממנו צפויה להביא להשבתתה ממילוי חובותיה הציבוריות עד חג הפסחא, וגם אחרי אבחונה של הדוכסית שרה “פרגי” פרגוסון בסרטן העור לפני כשבועיים.

הנסיך הארי והמלך צ’ארלס (ארכיון), צילום: רויטרס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *