לעולם לא נברקוזן: לברקוזן חוגגת אליפות היסטורית ומזהירה

התברר שאת לברקוזן הנוכחית לא ניתן לנצח. אפילו כאשר היא היתה על סף הפסדים מביכים לקרבאח האזרית בליגה האירופית, היא לא איבדה את העשתונות, המשיכה לשחק בסבלנות בסגנון שלה, ומצאה את הדרך לחגוג בסיום. פטריק שיק קבע 2:2 בדקה ה-93 במשחק החוץ, והבקיע צמד בזמן פציעות כדי להשלים קאמבק מטריף בבית ולנצח 2:3. הצ’כי, שסבל מפציעות רבות מדי, חזר לכשירות כדי להוביל את החוד בדיוק כאשר בוניפייס נפצע בתחילת השנה – צירוף מקרים שהראה עד כמה המזל האיר פנים ללברקוזן, כאילו רצה לפצות אותה על כל מה שקרה בעבר.

כמובן, עונה חלומית כזו בלתי אפשרית ללא כוכב על, וללברקוזן יש אחד. ואולי סמלי כי פלוריאן וירץ נולד ב-2003, וכלל לא היה קיים כאשר כאשר לברקוזן פיספסה את התארים ב-2000 וב-2002. כדי לצרף את הגאון הזה, הפרה לברקוזן את ההסכם הג’נטלמני שהחזיק מעמד שני עשורים – היא “גנבה” אותו מהאקדמיה של היריבה האיזורית קלן, למרות שהחוק הלא כתוב אסר על כך. כבר אחרי הופעת הבכורה בבונדסליגה בגיל 17, היה ברור שזו היתה הברקה בקנה מידה חריג, אולם אז בא “העונש”, כי הפליימייקר קרע רצועות בברכו והחמיץ כמעט את כל שנת 2022. זה פגע קשות בלברקוזן בעונה שעברה, אך העונה הוא היה כשיר, ונכון לעכשיו עומד מאזנו על 11 שערים ו-10 בישולים בליגה.

אתמול השאיר אותו צ’אבי אלונסו על הספסל, ביחד עם גרימאלדו ופרימפונג הנפלאים, כדי לשמור את כוחותיהם למשחק הגומלין מול ווסטהאם ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי, אבל כולם נטלו חלק במשחק האליפות. וירץ נכנס במחצית, והספיק להבקיע שלושער ב-0:5 על ברמן, בו התכבד גם ג’אקה לכבוש בבעיטה מרהיבה.

במקום לכסוס ציפורניים ולהיכשל במחזור הסיום כמו בעבר, התואר הובטח באמצע אפריל, במופע שערים ראוותני. 25 נצחונות ו-4 תוצאות תיקו ב-29 מחזורים – זהו מאזן חריג ובלתי נתפס. זו לברקוזן של העונה, וכעת נותר רק להמתין ולראות אם היא תעשה היסטוריה אירופית ותסיים את העונה ללא הפסד בכל המסגרות. היא תפגוש את קייזרלאוטרן מתחתית הליגה השניה בגמר הגביע, וגם הדרך לזכיה בליגה האירופית נראית מבטיחה. טרבל בלי הפסדים לא קרה מעולם. יהיה הולם אם לברקוזן הנוכחית תעשה זאת, ובכל מקרה נברקוזן היא כבר לא תהיה. המילה הזו יצאה מהלקסיקון לאלתר.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *