מאי גולן נחשפת: “לא מתביישת, אהבתי להצטלם מגיל צעיר”

בציוץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) כתבה חברת הכנסת מהליכוד: “בגיל ‘טיפש עשרה’ עושים דברים טיפשיים. לא מתביישת, לא מתנצלת”. לדבריה, פניה נערכו על גופה של אישה אחרת. “כן, הפנים הן שלי (אהבתי להצטלם מגיל צעיר) כל השאר קצת פחות”. לציוץ עצמו התלוו מגוון תמונות פיקטיביות.
 

עוד ב-

בין היתר, בביקורת שהוטחה בה ברשתות החברתיות נכתב על השרה לשיוויון חברתי ולקידום מעמד האישה כי “תורתה אומנותה” (כעקיצה על בחירתה להימנע משירות צבאי, כאמור, מטעמי דת). בנוסף, הגולשים הטיחו בחברת הכנסת ובציבור מצביעי מפלגת השלטון: “כמה מטומטמים בוחרי הליכוד עוד יכולים להיות, כמה?” ו”לא לשכוח, ברחה מצה”ל כיוון שהיא דתייה”.

בכל התמונות שגולן הוסיפה לציוץ, נוספו פניה אל גופן של נשים אחרות. בין היתר, מופיעה תמונה שלה כגל גדות בסרט “וונדר וומן”, תמונה שלה כאישה בחיג’אב ותמונה שלה כעובדת בסופר “שפע יששכר” מהסדרה “קופה ראשית”.”כן, אישרתי לפני מעל ל-20 שנה להשתמש בתמונת הפנים שלי לצורך עטיפת דיסק כחלק משיר הומוריסטי לחלוטין שפורסם; לנסות ולבייש אותי על כך – ממש לא תצליחו. לא מתביישת, לא מתנצלת ולא מתחרטת על שום דבר שעשיתי”.
 

גולן הוסיפה למתוח ביקורת על מה שנתפס לדבריה כצביעות, שכן לטענתה אם הייתה מתפרסמת תמונה דומה מצד פוליטיקאי מהשמאל הישראלי, כגון יאיר לפיד או מרב מיכאלי “איכשהו זה לא היה יוצר עניין, בדיוק כמו שזה לא יצר עד עכשיו”. לפיכך, קראה לגולשים “להמשיך ולהנות מההתפלשות בבוץ. זה באמת מפריע לי כקליפת השום”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *