מדריך הגלישה האהוב עידו אביב נהרג בקרב ברצועת עזה: “אבדה כבדה”

עידו אביב (29), תושב העיר כרמיאל, נפל בתקרית הקשה ברצועת עזה, שפרטיה טרם הותרו לפרסום. אביב בן ה-29 היה מדריך גלישה וספורט ימי במועדון הגלישה בקרית ים.

יו”ר האופוזיציה בכרמיאל, אלון אזולאי: “עידו אביב ז”ל, תושב העיר כרמיאל, בנם של איימי ומארק אביב (אשכנזי), נפל בלחימה ברצועת עזה. עם עידו שהיה שכן שלי, יש לי הכרות ארוכה. תמיד היה מלא שמחת חיים ואהבת האדם. עידו היה מדריך גלישה וספורט ימי שאהב אהבת נפש את הים ולאורך הדרך הדריך מאות לגלישה ואהבת הספורט, בין היתר במסגרת תוכנית המנהיגות הימית בקרית ים. אני משתתף מעומק הלב בצער המשפחה. יהיה זכרו ברוך.

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, ספד לו: “עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ – נהרג בעזה. קהילת גולשי קרית ים מתאבלת והמומה מההודעה על נפילתו בטרם עת של אחד ממדריכי הגלישה המובילים במרכז הגלישה “סרף סייקל”.

“עידו הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה בקרב הגולשים. אני משתתף בצערם של חברי המועדון, שהוא כמו משפחה, ומחבק את חבריו ומשפחתו של עידו אביב, זכרו לברכה”.

מועדון הגלישה “סרף סייקל” בקרית ים: “בצער רב ובייגון קודר, אנחנו המומים וכואבים על נפילת עידו אביב שלנו בטרם עת, עידו הוא חבר יקר ועמוד התווך במועדון שלנו, עדיין לא מעכלים והכאב הוא עצום, עידו נפל בלחימה ברצועת עזה”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *