מכבי תל אביב ולובן במשא ומתן על רז שלמה


|
רז שלמה (רדאד ג'בארה)
רז שלמה (רדאד ג’בארה)

לא רק יונס מלדה: מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם לובן הבלגית על העברתו של הבלם רז שלמה, כך נודע ל-ONE לראשונה והיא בדרך לרכש משמעותי מאוד אם תצליח להשלים את העסקה. הצהובים מנסים לסגור את הפרטים מול המועדון הבלגי שרק בקיץ קנה את השחקן ב-1.2 מיליון אירו ממכבי נתניה. 

תנאיו של השחקן לא מהווים בעיה והכל בעצם תלוי במיצוי השיחות בין שתי הקבוצות, כאשר הצהובים חייבים לרכוש בלם לעכשיו וגם לקראת העונה הבאה, כאשר אנריק סבוריט לא מקבל אזרחות ודריק לוקאסן כמו הספרדי מסיימים את החוזים שלהם. שלמה הוא ללא ספק אחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי ומוערך על ידי הנהלת הצהובים כבר תקופה אחרי שניסו לצרף אותו בעבר. 

שלמה שותף העונה ב-10 משחקים במדי לובן ואחרי חילופי המאמנים שהביאו לשם את אוסקר גארסיה, קיבל קצת יותר דקות, אך עדיין לא באופן משמעותי. יש לו 756 דקות בכל המסגרות ושני שערים. לאחרונה גם שיחק בעמדת הקשר האחורי.

במכבי ת”א רוצים את השחקן כבר כמה שנים והוא היה אחד מאלה שבן מנספורד ניסה להחתים בזמנו עוד כשהיה בהפועל ת”א, בקדנציה הראשונה של הבריטי בישראל. מנכ”ל הצהובים בטוח כי מדובר בבלם איכותי שיכול לעזור לקבוצה. שלמה יש לציין נהג לשחק בשנים האחרונות כבלם השמאלי, אך הוא בכלל ימני ברגל, כך שיש לו מקום בשתי עמדות הבלם. 

כמו יונס מלדה, שיחתום אצל הצהובים אם יעבור את הבדיקות הרפואיות, שלמה חווה את הפריחה שלו בליגת העל בעיקר במכבי נתניה וממנה יצא לבלגיה. כיום, בגיל 24, ייתכן כי יחזור כבר אחרי חצי עונה לישראל לסגל של רובי קין. 

שלמה גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וממנה עבר למכבי נתניה בזמנו בכ-500 אלף אירו, שלאחר מכן אייל סגל הצליח למכור אותו ביותר מכפול מהסכום לקבוצה הבלגית. בקמפיין האחרון של נבחרת ישראל היה חלק ברוטציה של ההרכב הראשון אצל אלון חזן. 

צפו: רובי קין מדבר לקראת הפועל ירושלים

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *