מלטה בחזרה ראשונה: שרה בוניצ’י על הבמה – אירוויזיון 2024

שרה בוניצ’י (Sarah Bonnici), נציגת מלטה, היא המתמודדת הראשונה אשר ערכה היום חזרה על בימת אירוויזיון 2024 עם השיר “Loop“. מלטה תופיע כשיר מספר 1 בחצי הגמר השני שייערך ב-9 במאי.

הזמרת מופיעה על הבמה בליווי של ארבעה רקדנים. שרה לובשת בגד גוף שקוף ונוצץ, בשונה מהבגד השחור שאפיין את ההופעות הקודמות של השיר בקדם האירוויזיון של מלטה או בקליפ. הרקדנים לובשים בתחילת השיר ג’קט שחור ומכנסיים שחורים. הכוריאוגרפיה בהופעה זהה לכוריאוגרפיה המוכרת של השיר אך לקראת ה”דאנסברייק” הרקדנים מסירים את הג’קטים ונשארים חשופי חזה. יש המון ריקוד על הבמה, הרקדנים מרימים את הזמרת, הופכים אותה והיא אפילו מתעקשת להרשים אותנו עם שפאגט משגע. נוספו גם כיסויי עיניים איתם ירקדו המשתתפים על הבמה. יכולות השירה של שרה במקביל לריקוד מרשימים ביותר.

הצבעים השולטים על הבמה הם אדום וכחול ולעיתים גם ירוק. קוביות ה-LED של במת האירוויזיון גם לוקחים חלק בהופעה. בהופעה יופיעו זיקוקים במהלך השיא של השיר, ובסיומו יש עוד מטח זיקוקים חזק.

לעדכונים שוטפים במהלך החזרות ותקופת האירוויזיון:
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק

@eurovision Malta’s @Sarah Bonnici has got the m-m-m-moves #Eurovision2024 ♬ original sound – Eurovision

 

Loop” (בעברית: “לולאה”) הוא שם השיר שיבוצע ע”י הזמרת שרה בוניצ’י (Sarah Bonnici), אשר תייצג את מלטה כשיר מספר 1 בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 שיתקיים ב-9 במאי במאלמו, שוודיה שם תתמודד מול נציגת ישראל לאירוויזיון, עדן גולן. שירה של בוניצ’י נכתב ע”י הזמרת עצמה ביחד עם קווין לי (Kevin Lee), לייר גוטשי אנג’ל (Leire Gotxi Angel), סבסטיאן פריטצ’רד-ג’יימס (Sebastian Pritchard-James) ומייקל ג’ו סיני (Michael Joe Cini), שהיה שותף לכתיבת השיר המלטזי לאירוויזיון 2023, “Dance (Our Own Party)“.

נראה שהשיר חוקר נושאים של משיכה, פיתוי ודינמיקת הכוח בתוך מערכת יחסים רומנטית. המילים מרמזות שלזמרת יש השפעה חזקה על האדם שאליו היא פונה, וגורמת לו לחוש תשוקה עזה (“Got me so hot, Burning up like a fever”). בין השניים פלירטוט שובב, כשהזמרת מתענגת על השליטה שיש לה על רגשותיו של האחר. בסך הכל, השיר מתאר דינמיקה מורכבת של מערכת יחסים שבה שני הצדדים נמשכים זה לזה, אבל ישנה גם תחושה של מניפולציה ומודעות עצמית לגבי הכוח של האחד על השני.

בימים אלה מדורגת מלטה במקום ה-37 והאחרון בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2024.

שרה בוניצ’י (Sarah Bonnici) היא זמרת מלטזית בת 25, ילידת 1998. היא גדלה באי גוזו, האי השנייה בגודלו במלטה. מגיל צעיר התעניינה במוזיקה ומי שהדריכה אותה בתחום הייתה הזמרת מרים כריסטין (Miriam Christine), אשר מוכרת כנציגת מלטה לאירוויזיון 1996.

את הקריירה המוזיקלית שלה החלה ב-2009, כאשר התמודדה בקדם האירוויזיון המלטזי לאירוויזיון הילדים עם השיר “The Mambo song“, איתו הגיעה למקום השלישי. ב-2010 התמודדה בפסטיבל הזמר “L-Għanja Tal-Maltin” שם זכתה במקום הראשון ובפרס למבצעת עם הקול הטוב ביותר. באותה שנה חזרה לקדם האירוויזיון לילדים המלטזי עם השיר “Kitty Kitty Cat“, איתו הגיעה למקום השביעי, ואף שימשה כרקדנית באותה שנה כאשר ליוותה את הנציגה המלטזית לאירוויזיון הילדים, ניקול אזופרדי (Nicole Azzopardi). במהלך השנים הבאות השתתפה במספר תחרויות זמר בינלאומיות בבולגריה, רומניה והונגריה.

שרה לא זרה לעולם האירוויזיון, וניסתה להגיע אליו פעמיים לפני שזכתה השנה: ב-2019 היא השתתפה בתוכנית “אקס פקטור” שבחרה את הנציג המלטזי לאירוויזיון אך הודחה לפני השידורים החיים. ב-2022 היא לקחה חלק בקדם האירוויזיון המלטזי עם השיר “Heaven“, איתו הגיעה למקום ה-12.

אירוויזיון 2024: זו תהיה ההשתתפות ה-36 של מלטה באירוויזיון. מלטה הצטרפה לתחרות ב-1971 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2002 ובאירוויזיון 2005 לאחר שסיימה פעמיים במקום השני.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *