מרוסקת: הפועל תל אביב הושפלה גם מול מכבי פתח תקווה

כשבתחילת חודש פברואר הפועל ת”א מינתה את יוסי אבוקסיס למאמנה לאחר הריב המתוקשר שלו עם ברק אברמוב בבית”ר ירושלים, האוהדים האדומים היו שמחים כמו שלא היו שמחים הרבה מאוד זמן. הם היו בטוחים שהסמל הגדול של המועדון יוכל לקחת אותם למקום שבו הם רוצים להיות, או לפחות לגרום לשחקנים להוציא מעצמם יותר ממה שהוציאו שני המאמנים שקדמו לו העונה – מייקל ולקאניס ובורחה למה.

עברו חודשיים והמצב של הפועל עם אבוקסיס הרבה יותר רע, הרומנטיקה שהייתה מסביב למינוי הפכה לטרגדיה גדולה, הפועל נראית קבוצה גמורה מקצועית ובעיקר מנטלית. אתמול כבר בדקה ה-27 מול מכבי פתח תקווה, הם היו בפיגור 2:0, כשדן איינבינדר הקפטן, שהספיק לאבד כדור שהוביל לספיגה הראשונה ולא לכסות את ניב יהושע בספיגה השנייה הוחלף. אבוקסיס היה בטוח שהחילוף יגרום לזעזוע חיובי לשחקנים שלו, אבל גם זה לא עזר בדרך ל-4:2 בסיום.

בשבוע הבא, הפועל ת”א תחכה לבית”ר ירושלים בבלומפילד לאחד המשחקים הכי מטורפים שקיבלנו בשנים האחרונות בפלייאוף התחתון, לא רק בגלל הפיקנטריה, אלא בגלל העובדה ששתי הקבוצות עדיין נמצאות במצב שהם יכולות לרדת ליגה. האדומים יגיעו למשחק עדיין ללא ניצחון בעידן אבוקסיס, עם שלושה שערי זכות בלבד בתשעה משחקים. המשחק העשירי יהיה זה שיוכל לרסק את הפועל לגמרי או להעיר אותה בדיוק בזמן הכי קריטי.

אוהדי הפועל ת”א, הערב, צילום: אורן אהרוני
הפועל תל אביב מאוכזבת, צילום: אורן אהרוני
שחקני מכבי פ”ת מאושרים, צילום: אורן אהרוני
עומרי אלטמן. צמד שלו לא הספיק, צילום: אורן אהרוני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחק נוסף: מכבי נתניה – הפועל ירושלים 0:1 (בר כהן, 21)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *