מרפק של לברון ג’יימס השבית את דני אבדיה למחצית שלמה, וושינגטון נכנעה ללייקרס

לאחר 14 משחקים שבהם קלע בספרות כפולות והציג יכולת מרשימה שהובילה למחמאות ענקיות מפרשנים וחבריו לקבוצה, הרצף של דני אבדיה נקטע הלילה מסיבות מצערות לאחר שספג מרפק לפנים מלא אחר מאשר לברון ג’יימס והושבת למחצית שלמה. האירוע קרה כשתי דקות לסיום המחצית הראשונה בהפסד של וושינגטון ללייקרס 125:120.

המרפק אמנם נראה לא מכוון אבל ג’יימס למוד הקרבות בליגה הטובה בעולם חדר לסל במהלך אחד על אחד מול הישראלי, ובניסיון להשתחרר ממנו שלח מרפק לאיזור הצוואר של אבדיה. השופטים שרקו לחובת לברון עבירה בלתי ספורטיבית בחומרה הגבוהה ביותר, אבדיה הספיק לקלוע את זריקות העונשין שקיבל בעקבות המהלך, אבל לא חזר לשחק כאמור. אבדיה סיים את המשחק עם 7 נקודות ב-22 דקות, כאשר הוא מדייק ב-2 מ-5 מהשדה כולל 1 מ-2 מהשלוש, וקולע גם 2 מ-3 מקו העונשין, כשהוא מוסיף גם שני ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה ושני איבודים.

אנתוני דייויס היה השחקן המצטיין של הלייקרס כשסיים עם 35 נקודות (10 מ-17 מהשדה, 15 מ-15 מהעונשין) פלוס 18 ריבאונדים ושלוש חסימות, ולברון עזר לו עם 25, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. רוי האצ’ימורה הוסיף 19 ו-7 ריבאונדים, כשמנגד ג’ורדן פול הוביל את רשימת הקלעים של הוויזארדס עם 29.

בוויזארדס יקוו כי אבדיה יתאושש עד המשחק הבא בלילה שבין שישי לשבת מול פורטלנד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *