מתי תוכל ריאל מדריד להבטיח את האליפות?

אלא אם יקרה דבר בלתי צפוי, בקרוב תהיה אלופה חדשה בספרד. אחרי הקלאסיקו הבלתי נשכח אמש (ראשון) בית ריאל מדריד לברצלונה, בו הבלאנקוס השיגו 2:3 דרמטי במיוחד בדקה ה-90 על הקטאלונים, זוהי תמונת המצב למאבק על התואר בלה-ליגה.

הניצחון של ריאל על בארסה הגדיל את הפער בצמרת הליגה הספרדית ל-11 נקודות, זאת כשנותרו 6 משחקים בלבד לסיום העונה. משמע, ישנן 18 נקודות בקופה. בעקבות זאת, כל מה שהחבורה של קרלו אנצ`לוטי צריכה לעשות הוא להשיג 7 נקודות בששת המחזורים שנותרו, והיא תהיה האלופה. כל עוד זה תלוי בה, המועד הקרוב ביותר בה תוכל המוליכה לעשות יהיה בעוד שלושה מחזורים, ב-12.5, במשחק החוץ נגד גרנאדה.

מעבר לכך, 3 הנקודות שהשיגו הבלאנקוס אמש הוציאו סופית את יריבתם העירונית, אתלטיקו מדריד, ממירוץ האליפות, כשהפער בין השתיים עומד על 20 נקודות.

מי שעדיין במירוץ, לפחות מתמטית, היא ג`ירונה, לה 68 נקודות – 13 פחות מריאל מדריד ו-2 מתחת לברצלונה, כשהמאבק על המקום השני נראה כרגע כרלוונטי עבורה הרבה יותר מאשר זה על התואר. אגב, בין ברצלונה לג`ירונה עוד צפוי מפגש ישיר, כשהמשמעות של השגת המקום ה-2 היא השתתפות בסופרקופה הספרדי בעונה הבאה.

בכל הנוגע למאבק על המקום בליגת האלופות, כרגע נראה כי הוא בין שלוש קבוצות על שני המקומות הנוספים לצד ריאל מדריד וברצלונה. ג`ירונה (68), אתלטיקו מדריד (61) ואתלטיק בילבאו (58) חושקות בכרטיס הנכסף, כשעוד צפוי מפגש ישיר בין החבורה של צ`ולו סימאונה לבילבאו במטרופוליטנו בשבוע הבא. לג`ירונה אומנם יש יתרון נקודות, אך בכל הנוגע למאבקים הישירים מול יריבותיה, מאזנה פחות, כך שבמקרה של שוויון היא עלולה לשלם על כך ביוקר.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *