נבחרת ישראל הצעירה נכנעה לפולין 2:1 במוקדמות היורו

הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל הפסידה הערב (חמישי) בפעם הרביעית במוקדמות אליפות אירופה 2025, 2:1 לנבחרת פולין בגרמניה. ישראל, שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונים בבית 4, פתחה נהדר את המשחק ועלתה ל-0:1 כבר בדקה החמישית. אלעד מדמון, שכבש העונה 11 שערים ובישל אחד נוסף ב-25 מחזורים בהפועל חדרה, היה אחראי גם על שער היתרון של הנבחרת כשהפעיל לחץ על ההגנה הפולנית וחטף את הכדור. החלוץ בן ה-20 פרץ לרחבה, וסידר לעדי יונה מבית”ר ירושלים את שערו הראשון בנבחרת הצעירה.

אחרי כרבע שעה השתלטו הפולנים על המשחק, אבל לא הרבו לסכן את שערו של ניב אליאסי. במחצית השנייה הגבירה האורחת את ההתקפות שלה, ובדקה ה-58 השוותה ל-1:1. ההגנה הישראלית לא הסתדרה עם עוד הגבהה לרחבה, והבלם המחליף מקסימיליאן פיגוט הכניע מקרוב את אליאסי.

סוף פודוגראנו, שרוב ההתקפות של ישראל הגיעו מכיוון האגף הימני, לא ניצל את המהירות והטכניקה שלו לסיכונים ממשיים על השער הפולני. גם כניסתם של עידן טוקלומטי ואמיר גנאח לחלק הקדמי במקום של יונה ומוחמד אבו רומי, בהתאמה, לא הצליחו לייצר מצבים משמעותי, כשדווקא מחליף פולני נוסף היה זה שמצא את הרשת. קייטאן שמיט, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה, סיים בדקה ה-89 מבצע אישי נהדר ברחבה עם שער הניצחון. את הנקודות הראשונות תחפש הנבחרת של גיא לוזון ביום שלישי (19:00) מול גרמניה.

“במחצית הראשונה היינו מאורגנים בצורה פנטסטית”, אמר לוזון בסיום המשחק, “אבל במחצית השנייה הפולנים השתלטו על המשחק ועשינו טעויות של נאיביות וחוסר ריכוז. יש משחקים בהם אתה מפסיד ויכול לדעת שהשחקנים נתנו את הכל, וזה גם מה שהיה היום. צריך להרים את הראש ולהמשיך בהכנות למשחק הבא”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *