נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין הציג קסדה מעוטרת בתמונות החטופים על הפודיום בסבב נוער של האינדיקאר

נהג המירוצים הישראלי אריאל אלקין, התחרה אתמול (שני) במסלול הנולה, שמחוץ לניו אורלינס, במסגרת ה-USF Juniors, סדרת מירוצים אמריקאית המשמשת כסבב הנוער של הסבבים המקדימים לאינדיקאר. אלקין בן ה-16 אמנם סיים במקום השלישי, אך בלט בטקס חלוקת הגביעים כשעלה לפודיום עם הסרבל איתו התחרה, עליו תפורים דגל ישראל, סמל צה”ל ודגל נסיכות מונאקו (כמחווה לארגון ידידי ישראל במונאקו), וקסדתו המעוטרת בתמונות החטופים.

בסרטון מהפודיום נראה אלקין מניף את קסדתו, עליה תמונות החטופים, על הפודיום, במקום הגביע ששייך למקום השלישי. מנחה הפודיום ביקש ממנו “לתפוס את הגביע ולזרוק את הקסדה הצידה כדי שנוכל להתקדם”, אך הנהג התעקש לעמוד עם הקסדה בידו.

“אני רוצה להודות לישראל וכל מי שתומך בי ועוקב אחריי”, אמר אלקין לאתר הרשמי של ה-USF, “היה לי מירוץ נהדר ועשיתי פודיום ראשון לעונה. אני אסיר תודה לקבוצתי ולצה”ל, ששומר על משפחתי. אני קורא להחזרת כל החטופים עכשיו, אני מחכה בישראל לחברה שלי שכבר חצי שנה ברצועת עזה, מחכה לה שתחזור יחד עם כל החטופים”.

אלקין גר בחיפה ולומד בבית הספר ליאו באק שבעיר. הוא סיים אמש מירוץ על הפודיום בפעם השנייה בלבד בקריירה שלו. הוא מתחרה מגיל חמש בקארטינג, ומשנת 2017 במירוצי פורמולה 4, ונוהג עבור קבוצת Inter M.S ממיאמי. יחד עם אלקין על הפודיום אמש סיימו ליאם מק’נילי במקום הראשון, וסבסטיאן וולדון, בנו של דן וולדון, נהג האינדיקאר שנהרג בתאונה בלאס וגאס ב-2011, במקום השני. המירוץ הבא בסדרת ה-USF יתקיים באלאבמה.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *