נותרה מתחת לקו: אשדוד סיימה ב-0:0 מול נתניה

השחקן המצטיין


עומר ניראון, ציון: 7
הצלה של עונה בתוספת הזמן

השחקן המאכזב


אזקיאל הנטי, ציון: 5
לא הצליח לבוא לידי ביטוי

מ.ס אשדוד אירחה את מכבי נתניה הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל (המחזור השני של הפלייאוף התחתון), במשחק שכל קבוצות הפלייאוף התחתון הרוויחו ממנו חוץ משתי הקבוצות ששיחקו בו, לאחר שהוא הסתיים ב-0:0.

הקבוצה מעיר הנמל יכולה הייתה להיחלץ מהקו האדום ולעלות למקום ה-12 על חשבונה של הפועל תל אביב, אך לא הצליחה לעשות זאת, בעוד היהלומים, בבכורה של מרקו בלבול במסגרת הליגה, חזרו להציג יכולת חלשה אחרי ה-1:3 הענק על מכבי חיפה בסמי עופר בגביע, ופספסו הזדמנות לברוח מעט מהתחתית הבוערת.

כשיאה לקבוצה שחייבת כל נקודה כמו אוויר לנשימה, החבורה של אלי לוי בטירוף אל כר הדשא, שלטה במהלך המחצית הראשונה, יזמה ותקפה אך לא הצליחה להכניע את עומר ניראון שהיה יום נהדר בין הקורות.

רועי לוי מתוסכל (שחר גרוס)רועי לוי מתוסכל (שחר גרוס)

לקראת סוף המחצית, האורחת התעוררה עם שני ניסיונות של אקס אשדוד, עוז בילו להכניע את אריאל הרוש. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה ונתניה הייתה עדיפה במעט על כר הדשא, אך גם היא לא הצליחה למצוא את הרשת.

המצבים הגדולים ביותר במשחק הגיעו במחצית השנייה. בצד של הצהובים, לירן רוטמן הגיע לכדור רוחב של איתן אזולאי ובעט מקרוב למשקוף, בעוד מנגד, בתך תוספת הזמן, מרטין אנדזי ביצע דאבל פס נפלא עם סתיו נחמני המחליף ומצא ברחבה מחליף נוסף, שלו הרוש, שנכנס רק חמש דקות לפני כן, אך הקשר הצעיר לא הצליח להכניע במצב של אחד על אחד את ניראון הנהדר.

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (שחר גרוס)

בעקבות תוצאת התיקו, אשדוד נותרה כאמור מתחת לקו האדום עם 26 נקודות, כשהיא רחוקה נקודה מהפועל תל אביב, שתי נקודות מבית”ר ירושלים, שלוש נקודות ממכבי נתניה וארבע נקודות ממכבי פתח תקווה.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *