ניגריה נגד חוף השנהב בגמר אליפות אפריקה – אלו השחקנים היקרים ביותר


העולות לגמר אליפות אפריקה נקבעו, לאחר סדרת משחקים מותחים שבהן חוף השנהב גברה על קונגו וניגריה ניצחה את דרום אפריקה בפנדלים. שתי הנבחרות ירצו להחזיר הביתה את הגביע – ניגריה לראשונה מ-2013 וחוף השנהב לראשונה מ-2015.


אך זה לא יהיה פשוט, על סוללת כוכבים אפריקאים שמשחקים בכל נבחרת. מהצד הפיננסי, חוף השנהב מנצחים את הסופר איגלס עם שווי כולל של 334.5 מיליון אירו, בעוד שהניגרים עם שווי סגל שמוערך ב-332 מיליון אירו – אך הנתון המטורף באמת זה ששליש מכך שייך ללא אחר מאשר ויקטור אוסימן.


אוסימן במדי נאפולי העונה (נאפולי טוויטר)


חלוץ נאפולי שהוביל אותה לזכייה באליפות איטליה בשנה שעברה נחשב לשחקן היקר ביותר בטורניר כולו (ואחד היקרים בעולם), עם שווי של 110 מיליון אירו. אוסימן סיפק תצוגות גדולות בטורניר, עם שער אחד ו-3 בישולים (הכי הרבה בנבחרת), כשבליגה האיטלקית נמצא החלוץ בכושר סביר עם 7 שערים ו-4 בישולים ב-13 משחקים העונה.


אחריו זהו אדמולה לוקמן שמשחק באטלאנטה, ומשמש כיריבו של אוסימן בסרייה א’. לוקמן בן ה-26 הוא מלך השערים של הסופר איגלס בטורניר עם 3 כאלה, כשהוא תורם בישול נוסף. גם בליגה רשם החלוץ מספרים מרשימים, עם 7 שערים ו-3 בישולים העונה, כששוויו נמצא בפער אדיר משל אוסימן – כ-30 מיליון אירו “בלבד”.


אחריו מגיע אלכס איוובי, שמשחק עבור פולהאם מהפרמייר ליג. הקשר ההתקפי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של אנגליה בחר לבסוף לייצג את ניגריה, ומשחק תפקיד משמעותי בנבחרת. שוויו של איוובי מוערך כיום ב-28 מיליון אירו.


בחוף השנהב המצב שונה. לעומת ניגריה, בה הכוכבים היקרים ביותר הם שחקני התקפה, הפיינסליטית השנייה מתהדרת בחלק אחורי יקר במיוחד. השחקן היקר ביותר הוא בלם ספורטינג ליסבון, אוסמן דיומנדה בן ה-20, שנמצא בעלייה מתמדת. לפני כשנה שוויו הוערך ב-4 מיליון אירו, כשכיום הוא הכפיל את עצמו פי 10, בעוד דיומנדה נהיה לשחקן הרכב בקבוצה הפורטוגלית.


אחריו מגיע בלם נוסף, גם הוא צעיר וכשרוני. לפני שעזב לאליפות אפריקה, אודילון קוסונו היה לאחת הסיבות שבגינה באייר לברקוזן טרם הפסידה אף משחק העונה. כשהיא שומרת על המקום בצמרת הבונדסליגה. בחוף השנהב מקבל קוסונו פחות קרדיט אמנם, בעוד ששוויו עומד על 35 מיליון אירו.

תגובות לכתבה(3):


תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.

לתגובה חדשה


תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.

חזור לתגובה


  • 3.



    אליפות אפריקה


    עותניאל

    08/02/2024
    15:46


    0

    0

    העיקר שדרום אםריקה הלכה הביתה


    סגור


  • 2.



    לא הייתי משלם יותר מ-60 מליון עבור אחת משתיהן..


    מרקו

    08/02/2024
    13:18


    0

    2

    לפי הכתבה נבחרת ישראל שווה לפחות 180 מליון…


    סגור


  • 1.



    לא הייתי משלם יותר מ-60 מליון עבור אחת משתיהן..


    מרקו

    08/02/2024
    13:17


    0

    1

    לפי הכתבה נבחרת ישראל שווה לפחות 180 מליון…


    סגור

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *