“נלחמת כמו גיבור בתנאים לא פשוטים”: סרן דניאל פרץ הובא למנוחות

הלוויתו של סרן דניאל פרץ שנהרג בקרב ב-7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בידי חמאס, נערכה היום (שני) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. דניאל הותיר אחריו שני הורים, אח ושתי אחיות. 

סרן דניאל פרץ מובא למנוחות, צילום: חיים גולדברג/פלאש90

מפקדו ספד לו: “אנחנו המומים וכאובים את נפילתך. צה”ל נלחם מול האויב ועומד על המשמר. ביניהם לוחמי חטיבה 7 כולה, הנלחמת בעזה ומובילה קרבות קשים בנחישות. בתפקידך האחרון היית מפקד צוות, ביצעת את תפקידך בדיוק האופייני לך. דאגת לחבריך ולפקודיך. הפגנת כבוד לכולם. היית לחבריך כאח. בחרת להוביך מתוך שליחות. ב-7 באוקטובר נלחמת כמו גיבור, בתנאים לא פשוטים. אני מצדיע לך”. 

סרן דניאל פרץ, בן 22 מיד בנימין, היה מפקד מחלקה בגדוד 77. אתמול הותר לפרסום כי לאחר בדיקת ממצאים, קבע הרב בצבאי הראשי את מותו וכי הממצאים שאותרו מאפשרים להביאו לקבורה על פי ההלכה. 

דניאל ומשפחתו עלו מדרום אפריקה לפני כתשע שנים. אחותו, שירה, סיפרה עליו ש”הוא אח מגניב עם מיליון חברים, מצחיק וחכם ותמיד שם לעזור” ושהיא “מתגעגעת לחיבוק שלו”.

משפחתו של סרן דניאל פרץ, צילום: חיים גולדברג/פלאש90

רק לפני כמה ימים אמר אביו של דניאל, הרב דורון פרץ בהצהרת מטה המשפחות: “הבן שלנו עלה לפני פחות מעשר שנים, התנדב לשיריון, ובאותו יום עשה את כל מה שיכל כדי להגן על המולדת ולהציל כמה שיותר אנשים. אנחנו כמעט 160 יום לא יודעים כלום על הבן שלנו, חוץ מזה שהיה פצוע. האם יש דבר יותר הומניטרי מאשר לתת אות – מה קורה עם הילד שלנו?”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *