“נשאר רק חצי מכל החיים שלי”: אשתו של רס”ן דוד שקורי שנפל בצפון הרצועה נפרדת בכאב

משפחה נוספת הצטרפה למשפחת השכול ההולכת וגדלה. היום (שלישי) הותר לפרסום כי רס”ן דוד שקורי, בן 30, סמג”ד 601 בחטיבה 401 בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בצפון רצועת עזה. דוד שירת כקצין בקבע והתגורר עם אשתו דפנה ובתו יהלי בת השנה וחצי ברחובות.

הלוויתו תתקיים מחר בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה.

ראיון עם רס״ן דוד שקורי שנפל בעזה // מתוך: עמוד הטיקטוק של חטיבה 401

הוא גדל בירושלים בשכונת תלפיות, שם מתגוררים הוריו עד היום. דוד ודפנה נישאו ביולי 21, שנה לאחר שחתונתם בוטלה עקב מגיפת הקורנה. “אהוב ליבי, כל העולם שלי”, כתבה דפנה בכאב. “הלכת ונשאר רק חצי מכל החיים שלי. תשמור עלי ועל יהלי מלמעלה. אני אוהבת אותך”.

חברו, עומרי אלקבץ, כתב עליו כי היה “איש טהור, טוב לב, מקצוען בחסד עליון, מפקד בעל קור רוח ודוגמה אישית שלא רואים בסרטים”. שכנם של בני הזוג ברחובות, לידור שמבה, אמר עליו כי “דוד היה אדם מיוחד עם לב זהב, קשוב לסביבה ותמיד שמח לעזור בכל שעה. הוא היה איש של אנשים. הפקודים שלו זכו במפקד מיוחד. דוד היה שכן טוב וחבר יקר. זוהי אבידה גדולה לעם ישראל ולצה”ל”.

מישל ציון שכנו של שקורי: “לפעמים השכול הוא לא אישי, או משפחתי, אלא שכונתי. והגורל המר מפלח את הלב דרך המקומות והאנשים הכי מוכרים שלך. שכונת תלפיות מתעטפת באבל עם בשורת נפילתו של רס”ן דוד שקורי. הבן של ששון, בעל המכולת השכונתית המיתולוגית ברח׳ עין גדי, ושל גבי, המטפלת האהובה של בקעה. בן נאמן של שכונת תלפיות, איננו”.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, אמר: “רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של רב סרן דוד שקורי, מפקד ולוחם גיבור. תושבות ותושבי העיר רחובות מחבקים את המשפחה היקרה ושולחים לה תנחומים מעומק הלב”

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *