סן מרינו: נשקלת פרישה מתחרות האירוויזיון? – אירוויזיון 2024

מזכיר המדינה של סן מרינו, פדריקו פדיני אמאטי (Federico Pedini Amati), שיתף במחשבותיו לאחר חצי הגמר השני שנערך אמש, ממנו לא העפילה לגמר סן מרינו בפעם השלישית ברציפות.

בהצהרה ששחרר אמאטי, נמסר כי לדעתו יש חוסר הוגנות כלפי מדינות קטנות שמשתתפות בתחרות: “יש משהו שלא מסתדר לי. שלוש שנים ברציפות אנחנו מחוץ לגמר. קודם אקילה לאורו (Achille Lauro), אחר כך פיקד ג’קס (Piqued Jacks) ועכשיו מגארה (Megara). כמעט נדמה שהמדינות הקטנות נענשות מדי. המשחק לא יכול להיות רק למדינות גדולות”.

לעדכונים שוטפים במהלך החזרות ותקופת האירוויזיון:
עקבו אחרינו באינסטגרם | עקבו אחרינו ביוטיוב | עקבו אחרינו בטיקטוק

בחירת נציגיה של סן מרינו לאירוויזיון מתבצעת מ-2022 באמצעות קדם האירוויזיון “Una voce per San Marino”. ממשלת סן מרינו טוענת כי תרמה כלכלית סכומים לא מבוקרים לבחירת הזמר והשיר שייצגו את סן מרינו באירוויזיון. נדגיש כי ההחלטה הסופית בדבר השתתפות באירוויזיון היא בידי רשת הטלוויזיה הסן מרינזית SMRTV, שבשלב זה לא ההתקבלה ממנה תגובה פומבית כלשהי.

דעה אישית: חוסר ההצלחה של סן מרינו לגמרי בולט, וללא ספק התסכול של המדינה הקטנה הזאת מובן לחלוטין. במהלך השנים סן מרינו עשו הכל כדי להעפיל לגמר, ובמיוחד נעשתה השקעה בבימוי למרות תקציב האירוויזיון הדל שיש למדינה. מנגד, הטענה שמדינות קטנות לא מצליחות בתחרות היא לא נכונה – קחו למשל את לטביה, שהצליחה להעפיל לגמר כנגד כל הסיכויים, כנ”ל סלובניה, מדינה קטנה בפני עצמה. סן מרינו עצמה העפילה לגמר שלוש פעמים, כך שהם לא צריכים להרים ידיים.

 

11:11 הוא שם השיר שבוצע ע”י להקת מגארה (Megara), אשר ייצגה את סן מרינו באירוויזיון 2024 שהתקיים במאלמו, שוודיה. הלהקה ייצגה את סן מרינו בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 אך לא העפילה לגמר הגדול.

מקור: San Marino RTV.

אירוויזיון 2024: זו הייתה ההשתתפות ה-14 של סן מרינו באירוויזיון. סן מרינו הצטרפה לתחרות ב-2008 והגיעה להישגה הטוב ביותר באירוויזיון 2019 לאחר שהזמר סרהאט סיים במקום ה-19 עם השיר “Say Na Na Na”.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תהיו הראשונים לדעת!

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *