עומרי כספי או דני אבדיה: מי הרוויח יותר כסף ב-NBA?

שלושה שחקנים ישראלים שיחקו (אחד מהם עדיין משחק) ב-NBA: עומרי כספי, גל מקל ודני אבדיה. כל אחד מהם הגיע בדרך שונה, לכל אחד מהם היה מעמד אחר וכל אחד מהם גם השתכר ומשתכר בצורה שונה לגמרי.

עומרי כספי היה הראשון שפרץ את תקרת הזכוכית עבור ישראלים בליגה הטובה בעולם. כוכב העבר הרוויח בגדול בזכות המסע המדהים שעשה וקיבל כ-18 מיליון דולרים במשך 11 שנותיו מעבר לים. שכרו העונתי הגבוה ביותר היה בעונת 2016/17 בה קיבל 3.12 מיליון דולר מניו אורלינס פליקאנס וממינסוטה טימברוולבס.

השני היה גל מקל שלבש את מדי דאלאס מאבריקס לסירוגין במשך ארבע עונות, ובתווך שיחק גם בניו אורלינס פליקאנס. בעונה הראשונה ב-NBA הרוויח מהמאבס 816 אלף דולרים ומהפליקאנס 633,974 דולרים. בעונות שלאחר מכן קיבל סכומים נמוכים יותר בדאלאס ובסך הכל הרוויח בתקופתו בארצות הברית 2,397,736 דולרים.

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס. הכנסה צנועה ומכובדת, צילום: אי.פי

 

אצל דני אבדיה מדובר במספרים גבוהים הרבה יותר. עד כה הרוויח הטאלנט של וושינגטון וויזארדס כ-20 מיליון דולרים, והסכם העתק שחתם בקיץ תמורת 55 מיליון דולרים בארבע השנים הקרובות הפך אותו לספורטאי הישראלי המשתכר הבכיר מכולם, גם יותר מערן זהבי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יש לציין שכבר בחוזהו הראשון ב-NBA אבדיה הרוויח סכום גבוה כיוון שנבחר בטופ 10, לעומת כספי שנבחר בעשירייה השלישי. כמו כן, ההסכמים החדשים שנחתמו בין הליגה לארגון שחקני ה-NBA בעשור האחרון הקפיצו גם הם את המשכורות בליגה בצורה משמעותית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *