על התעלמות אמבפה מאל חלאיפי


|
קיליאן אמבפה ונאסר אל חלאיפי (רויטרס)
קיליאן אמבפה ונאסר אל חלאיפי (רויטרס)

מה שהיה ידוע לכולם כבר תקופה ארוכה, הפך אמש (שישי) לרשמי; אחרי שבע שנים, קיליאן אמבפה יעזוב את פאריס סן ז’רמן ויעבור בקיץ הקרוב כשחקן חופשי לריאל מדריד, במה שללא ספק יפתח עידן חדש של ממש בכדורגל העולמי.

בינתיים, בצרפת ממשיכים לעסוק בהודעת הפרידה של אמבפה. כזכור, הכוכב הזכיר בדבריו את האוהדים של פ.ס.ז’, השחקנים ששיחקו איתו ולצידו, וכמו כן גם את כל חמשת המאמנים שאימנו אותו במהלך שש שנותיו במועדון – אונאי אמרי, תומאס טוכל, מאוריסיו פוצ’טינו, כריסטוף גאלטייה ולואיס אנריקה, אך שכח שם אחד – זה של הבעלים, נאסר אל חלאיפי. 

בדרך לריאל: אמבפה הודיע על עזיבת פ.ס.ז`

בצרפת בטוחים שלא מדובר במקריות. ב’לה פריזיאן’, המסקר בהרחבה את פ.ס.ז’, נכתב שמערכת היחסים בין אמבפה לבעלים הייתה רעה מאוד, כאשר ביום שני האחרון, באימון המסכם לקראת גומלין חצי הגמר מול דורטמונד, אמבפה נמנע מלהישיר מבט לכיוונו של אל חלאיפי, שנכח באימון, ביציאה מחדרי ההלבשה. 

אגב, ע”פ ה’לאק’יפ’, אמבפה ניסה לשמור בסוד עד כמה שאפשר את הודעת הפרידה שלו, שצולמה כבר ביום רביעי, בבוקר שלאחר ההדחה המאכזבת מליגת האלופות, כאשר מי שידע עליה היה המנהל המקצועי לואיס קאמפוס, אך לא אל חלאיפי. 

גם בספרד ניתחו את הבחירה של אמבפה לא לכלול את שמו של אל חלאיפי ברשימת התודות, כאשר ב’רלבו’ נכתב: “קיליאן מבאפה קשוב מאוד לקריירה שלו. הוא מודד היטב את ההתנהלות התקשורתית שלו. זה גורם לחשוב שההחלטה להוציא את שמו של אל-חלאיפי מסרטון הפרידה היא משהו שהוא תכנן”.

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *