עם סל ניצחון של ספידי סמית׳: הפועל ירושלים ניצחה את פרישטרי 75:77 לאחר הארכה

הפועל ירושלים פתחה הערב (רביעי) את שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב״א עם ניצחון חוץ חשוב על פרישטרי היוונית 75:77 לאחר הארכה וסל ניצחון של ספידי סמית׳.

הופעת בכורה של איליאס קנצוריס על הקווים של האדומים במסגרת האירופית זימנה לו מפגש פיקנטי במדינתו עם פרישטרי של שחקן העבר האגדי ואסיליס ספאנוליס וג׳ו רגלנד, שפגש מן העבר השני את כריס ג׳ונסון, חברו לאליפות של הפועל חולון לפני כשנתיים.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחת, שעשתה ככל העולה על רוחה ופיצחה ללא קושי את ההגנה הירושלמית עם 46 נקודות בהפסקה ויתרון דו ספרתי מבטיח. אל המחצית השנייה עלתה ירושלים אחרת. האורחים חזרו אל היסודות שלהם, הידקו את ההגנה ובהובלת ספידי סמית׳ יצאו לריצת 8:27 שאיזנה את המשחק.

קנצוריס, צילום: אתר פיב”א

כל אחת מהקבוצות קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק עם סל מנצח בשניות הסיום אך כשלו והמשחק הלך להארכה. שתי הקבוצות נותרות צמודות גם בחמש בדקות הנוספות, סל ניצחון גדול של ספידי סמית׳ בשנייה האחרונה נתן את הניצחון החשוב לירושלמים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ספידי סמית׳ הוביל את האורחים עם 22 נקודות, זאק הנקינס תרם 13, ברינטון למאר הוסיף 13 משלו. 10 נקודות ו-12 אסיסטים של ג׳ו רגלנד מנגד לא הספיקו לקבוצתו. בשבוע הבא תארח הפועל ירושלים את קרשיאקה הטורקית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *